Hoe kan je met Animal Crossing van Copper een Friend code krijgen?(Nintendo DS

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (1)

Hoe verkrijg ik in Animal Crossing: Wild World een vriendencode?
Wil je je vriendencode verkrijgen, dan bezoek je het controlepunt in het
noorden van je stad en praat je met Copper (het mannetje rechts).
Vertel hem als hij je daarom vraagt dat je een Nintendo WFC Connection
wilt instellen. Hij zal je vertellen dat je nog geen vriendencode hebt en er
dan één aan je verstrekken.

Hoe kan ik een vriend toevoegen?
Er zijn twee manieren om vriendencodes met je Nintendo DS uit te wisselen.
- Vriendencode handmatig uitwisselen
- Multiplayer-uitwisseling van vriendencode

Vriendencode handmatig uitwisselen:
Nintendo WFC gebruikers moet hun unieke vriendcode van elke Nintendo
DS Wi-Fi game verkrijgen. Raadpleeg de instructiehandleiding van je
game om te zien hoe je je vriendencode kunt verkrijgen. Dit is een 12 cijferige code.

Wanneer je eenmaal een vriendencode hebt, moet je deze op een andere
wijze dan via het on line spelen met je vriend uitwisselen (via de telefoon,
e-mail of persoonlijk enz.) Je moet je vriendencode aan je vrienden
geven en zij moeten hun vriendencode aan jou geven. Houd er rekening
mee dat je vriendencode voor elke game die je op de Nintendo Wi-Fi
Connection speelt anders zal zijn.
Wanneer je eenmaal een code van een vriend hebt ontvangen, moet je
deze code aan je Nintendo DS Wi-Fi game toevoegen of er in registreren.
Je vrienden moet jouw code in hun game invoeren.
Je wordt online pas als vrienden herkent als je de code van elkaar in je game hebt.
Dit unieke proces zorgt ervoor dat wanneer je met vrienden on line speelt
je weet tegen wie je speelt en met wie je chat.

Wat is een vriendencode en heb ik er een nodig?
Met Nintendo WFC kun je met mensen enkele games spelen die je nog
nooit hebt ontmoet, van over de gehele wereld. Soms kan het echter
voorkomen dat je met een vriend wilt spelen. Wissel je de vriendencode
uit die door je game met je vrienden wordt gegenereerd, dan kun ervoor
kiezen om je gameplay-ervaring alleen met je vrienden te delen.

Moet ik een vriendencode hebben om online te kunnen spelen?
Nee, de Nintendo WFC is ontworpen om je de mogelijkheid te bieden
enkele games met mensen te spelen die je nog nooit hebt ontmoet, van
over de gehele wereld. Wissel je vriendencodes met anderen uit, dan kun
je ervoor kiezen alleen met die spelers te spelen die je als vrienden hebt aangewezen.