Hoe moet ik gedownloade vliegtuigen installeren op Flight simulator X?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.5K

Het beste antwoord

Op Internet kun je het volgende programma downloaden;
Addit pro.exe (kun je via Google even opzoeken)
Dit installeren en dan je vliegtuigen/Scenery
via dit prachtige programmaatje installeren.
Nu kun je na 10 x installeren het programma verwijderen want hij gaat dan vragen of je het wilt kopen.
Dit kun je uiteraard doen, maar ook kun je het programma verwijderen en daarna opnieuw installeren. Kun je weer 10 nieuwe vliegers in je FSX toevoegen....
Veel succes gewenst !!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet in programme files fsx zoeken en vervolgens de map airplanes of add ins zoeken. Hierin plak je een voor een al je gedownloade vliegtuigen