Als je op runescape geen member bent, kun je dan 33 quest points verdienen?

Ik wil een volledig rune beshermingpak aan hebben maar voor de rune platebody moet je de quest "dragon slayer" gedaan hebben en daarvoor heb je 33 quest points nodig.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Het is een non-member quest, dus zijn de requirments ook altijd mogelijk voor f2p spelers. Om deze 33 quest points te kunnen krijgen, moet je bijna alle andere f2p quests hebben gehaald. Dan kun je de Champions guild in, en daar start je dan de dragon slayer quest. Natuurlijk mag je de quest points ook met member quests halen. Het antwoord is dus: ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik had geen idee waar je het over had, dus ik heb even gegoegeld. Het schijnt mogelijk te zijn om met alle 'f2p (free 2 play) quests 37 punten' te halen.