Kun je op een locatie inchecken op Foursquare terwijl je er niet echt bent? Wat is hier anders de regel voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Kimath
13 jaar geleden
Waarom zou je dit doen? Mensen laten denken dat je op allerlei plekken bent geweest terwijl je thuiszit? Haha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe dit niet, ik vroeg me alleen af hoe dit werkt ( ben een Foursquare newbie ;) )

Het beste antwoord

Ja, dat kan.

De regel hiervoor is dat je eerlijk speelt. Alleen je vrienden zullen namelijk zien waar je incheckt. Sociale controle speelt dus een rol hier. Je wilt niet liegen tegen je vrienden, zelfs niet als dat betekend dat je ergens de mayor kan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets dacht ik al, bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij weigert hij wel als de incheck-locatie een eind van je huidige locatie verwijderd ligt.