Wat is bij computerspelletjes het verschil tussen singleplayer en multiplayer?

ik weet niet wat het verschil is tussen singleplayer en Multiplayer , ik hoor er veel over maar ik speel geen computerspelletjes maar ik ben toch heel benieuwd :$, meeka

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
3.1K

Het beste antwoord

SINGLE PLAYER:

* je speelt tegen de computer
* U kunt kiezen voor een moeilijkheidsgraad van makkelijk tot moeilijk.
* single player is meestal een reis die je moet passeren.
* in de single player heb je geen vertraging door Internetproblemen.
* niet erg verslavend, maar nog steeds leuk of als je wilt oefenen voor multi-player.
* in first person shooters, zal je meestal dezelfde wapens als in multi-player treffen.

MULTIPLAYER:

* je tegen andere mensen die ook hetzelfde spel spelen als jij, je speelt in beide split screen, LAN of online via het internet.
* U kunt niet de moeilijkheidsgraad veranderen voor diegene tegen wie je speelt, het hangt allemaal af van hoe goed ze zijn.
* multi-player is meer een poging om de beste aan het einde van een potje te zijn.
* In multi-player als je online speelt je soms lag dat is vertraging door Internetproblemen
* kan zeer verslavend en erg leuk.
* in multi-player heb je nog dezelfde controle-instellingen als single player.

MysteryGuitarman
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"* U kunt niet de moeilijkheidsgraad veranderen voor diegene tegen wie je speelt, het hangt allemaal af van hoe goed ze zijn." In Multiplayer Coöp kan dat vaak wel ;) Voor de rest goede omschrijving!
+je!

Andere antwoorden (1)

--SINGLEPLAYER--
Singleplayer en multiplayer zijn twee Engelse benamingen. Singleplayer staat voor "Alleen speler" het wordt zegt het misschien al, u speelt alleen. In de zin van alleen als echt persoon, er kunnen computers aanwezig zijn die met of tegen u kunnen spelen.

In singleplayer spellen volgt u vaak alleen het verhaal lijn. Hierbij kunt u vaak ook een moeilijkheids grade kiezen. Heeft u het spel al op "easy" (makkelijk) uitgespeeld dan kunt u dit nogmaals doen maar dan op normale (normaal) of hard (moeilijk), of BRUTAL/VERYHARD/INSANE(erg moeilijk).

--MULTIPLAYER--
Multiplayer staat voor "meerdere spelers" het wordt zegt het misschien al, u speelt met meerdere mensen. Het gaat hier om echten mensen waar u mee speelt en niet computers.

Multiplayer kent ook een speel mode "co-op" wat staat voor "cooperative". Dit houdt in dat u

Multiplayer is vaak ook online vandaag de dag, maar het kan ook lokaal gespeeld worden. U speelt samen met elkaar of u speelt tegen elkaar. Per spel is dit individueel afhankelijk, en sommige spellen bieden beide mogelijkheden.

Samen met elkaar tegen de computer heet soms ook wel "co-op" wat staat voor "cooperative". Cooperative staat voor "samenwerking" dus het wordt zegt het eigenlijk al.

Toegevoegd na 1 minuut:
perrongelijk een deel laten staan wat op een later stadium in de tekst pas zou had moeten komen.