Wat is bij computerspelletjes het verschil tussen singleplayer en multiplayer?

ik weet niet wat het verschil is tussen singleplayer en Multiplayer , ik hoor er veel over maar ik speel geen computerspelletjes maar ik ben toch heel benieuwd :$, meeka

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

SINGLE PLAYER: * je speelt tegen de computer * U kunt kiezen voor een moeilijkheidsgraad van makkelijk tot moeilijk. * single player is meestal een reis die je moet passeren. * in de single player heb je geen vertraging door Internetproblemen. * niet erg verslavend, maar nog steeds leuk of als je wilt oefenen voor multi-player. * in first person shooters, zal je meestal dezelfde wapens als in multi-player treffen. MULTIPLAYER: * je tegen andere mensen die ook hetzelfde spel spelen als jij, je speelt in beide split screen, LAN of online via het internet. * U kunt niet de moeilijkheidsgraad veranderen voor diegene tegen wie je speelt, het hangt allemaal af van hoe goed ze zijn. * multi-player is meer een poging om de beste aan het einde van een potje te zijn. * In multi-player als je online speelt je soms lag dat is vertraging door Internetproblemen * kan zeer verslavend en erg leuk. * in multi-player heb je nog dezelfde controle-instellingen als single player. MysteryGuitarman

Bronnen:
Ervaring

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100