wat is het het monster met de beste drops en lage combat?

ik zoek elke keer monsters met goede drops en lage combat maar als ik die dan vind en ik ben er zo'n uur tegen aan het vechten dan merk ik dat het echt slechte drops zijn.
ik kijk hier dan : http://www.lunagang.nl/monsterdatabase.php
en dan zie ik soms dat je bvb. een dragon dagger kan krijgen en soms nog vele betere drops maar dan krijg ik alleen maar bones en een beetje coins. ik zoek gewoon het beste monster dat goede drops heeft en liefst een zo laag mogelijk combat. help me please.

Toegevoegd na 2 uur:
het gaat om runescape sorry.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Om welk spel gaat het?