mijn geluid op minecraft doet het niet hoe doet het het wel

ik heb het geluid van de pc op volle sterkte en op minecraft zelf ook maar toch heb ik geen geluid help!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het start scherm staat "force update" , vink dat aan en start het spel dan. Overigens zijn de wolfen er joehoe

Antwoorden (1)

Op Internet werd verwezen als "extraatje" om dit te installeren. Lees het op Uw gemak eens dor,want dit zal de oplossing kunnen,zijn !

http://c418.org/

Groet:Zoekertje