Gratis downloads van games voor mac?

Ik ben opzoek naar websites waar je gratis leuke shootergames kan downloaden voor een mac, omdat ik dus namelijk binnenkort ga overschakelen naar een macbook(pro). Wie kent er van die sites? Shooterd zoals call of duty, counterstrike etc. Ik weet dat een mac niet gemaakt is om te game, dus geen reacties over dat ik beter een xbox of ps3 moet kopen om te gamen a.u.b.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Tja dat wordt Torrent zoeken en dvd branden
er zijn geen games voor mac die je op gratis site kan krijgen met de mac ben je duur uit als je het legaal wilt hebben.
en ik denk dat er maar weinig recente games zijn
die rechtstreeks onder mac os willen werken dus moet je er weer windows opzetten en vergeet ook niet dat de videokaart van een mac niet de sterkste is
vrees dat je toch beter af bent met xbox of ps3
capthavoc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De titels die jij noemt zijn niet legaal gratis te verkrijgen.

Toegevoegd na 1 uur:
Je zou trouwens ook steam kunnen gebruiken. Goede games voor weinig geld en heel veel goede, regelmatige aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple heeft een app store voor mac geopend, daar kun je vrij goede shooters kopen voor niet veel geld.