Bij welke pc games moet je door rivieren gaan? Of zijn er pc games waar je door water gaat? Ik ben grote waterfan, natuur... Welke pc games raden aan?

Zijn die nog verkrijgbaar in de winkel ?

Toegevoegd na 1 minuut:
Welke pc games raden jullie mij aan? Zolang er maar één of meerdere levels zijn waar 'water' centraal staat. Bv. Door rivieren gaan, mooi landschap, mooie natuur, blauwe wolken, ... Liefst geen strategy games of rpg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

GTA San Andreas.. Je kunt zwemmen, duiken, en eindeloos door de natuuromgevingen wandelen. En ook met een Ak 47 hele dorpen uitmoorden als afwisseling!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou ship simulator kunnen proberen, zelf vind ik het niet echt een leuk spel.