Beste manier om een 360 te doen op games?

Beste Goeievraag leden,

Ik speel al een hele poos FPS games.
Vooral deze heb ik al gespeeld:

- War Rock
- Combat Arms
- Wolf Team
- Call of Duty 2
- Call of Duty 4
- Call of Duty 5
- Call of Duty 6
- GTA IV

Et cetera.

De scores die ik behaal boeien me niet heel erg, tuurlijk wel wat, maar hóé ik het doe vind ik veel belangrijker.

Ik ben opzich een groot fan van Frag Movies en Montages en heb er zelf ook al 1 achter de rug.
Hij is niet bepaald professioneel o.i.d. , maar ik wou gewoon testen of dat me ook zou lukken.

Nu wil ik reuze graag 360's leren.
Dat houd in:

Van iets hoogs (bijv. een dak) af springen, een rondje van 360 graden draaien (in de lucht?) en dan de tegenstander neerschieten.

Ik weet niet wat echt exact onder een 360 valt, ik heb gister opzich wel hetzelfde gedaan (springen, rondje van 360 draaien), landen op de grond, en neerschieten), maar ik heb geen flauw idee of dat nou ook precies meetelt ofzo.

Toch zou ik het graag willen "leren".
Het zal vooral bestaan uit oefenen, wat ik nu ook al doe.

Een "bind" of een "toets"(op het toetsenbord) zal er vast wel niet voor zijn. Maar dan is het ook niet zo echt meer.

Graag wat advies, tips, tricks, hints o.i.d.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Gewoon oefenen en leren inschatten waar je uitkomt. Op CoD 6 kun je dit met een quickscope doen, gebruik een intervention. SMG's zijn te makkelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo,
ik speel zelf op de xbox 360 voor shooters zoals COD maar speel soms ook wel MW2 op de pc en de best manier om een 360 te maken is door je sensitivity wat hoger te zetten (zelf die ik 10 maar 8 is ook te doen). Als je een 360 maakt moet je naar de gene kijken die je wil schieten dan een rondje draaien en een soort dragscope maken, het kan zijn dat je iets te verdraait dan moet je snel een stukje terug draaien en schieten. Meestal heb je hem dan raak. Misschien even oefenen met vrienden in een Private match op b.v: RUST, SCRAPYARD, HIGHRISE, TERMENAL.
En veel oefenen!

Mvg