Is Civilization 5 - Game of the Year Edition voor 32 bit en kan je uitbreidingspakketten er voor kopen?

Ik wil het spel gaan kopen en vraag me af of je Civilization 5 - Game of the Year Edition voor 32 bit kan spelen en of je er uitbreidingspakketten voor kankopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Civilization 5 is speelbaar op een 32bit formaat. Game of the year editie is ook geschikt om extra uitbreidingspakketten(dlc) voor te kopen.

Civ 5 GOTY editie bevat 4 map packs van (Cradle of Civilization), de 'Explorers map pack',en de meeste nieuwe civilizations en hun senario's(Babylon, Spain, Inca, Polynesia, Mongolia, Denmark) en bevat daarnaast ook de officiële soundtrack.
Het bevat helaas niet, the civ pack 'korea' en de 'Wonderss of the Ancient Worldd Scenario Pack.

Deze laatste zul je er zelf bij moeten kopen.

Je zou echter ook voor de gold editie kunnen gaan, die bevat direct alle beschikbare content.