Wie weet een site waar je gratis kan pokeren ?

Voordat ik het echt ga spelen wil ik eerst oefenen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad het je af..
Gokken kan nooit goed zijn, je verliest netto altijd meer dan je wint. Het is tijdverspilling en geldverspilling.
Als je niet oppast raak je verslaafd ook nog. En oh, klein of groot geld, het principe blijft hetzelfde..

Antwoorden (10)

Op alle pokersites heb je de mogelijkheid om gratis te spelen met "playmoney". Kijk bijvoorbeeld eens op www.pokerstars.com .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer PKR eens en met free enroll's kan je nog echt geld winnen ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eén van de beste gratis poker sites van dit moment, waar je gratis online pokeren kan, maar dan met echt geld, is PokerStrategy en wij zijn apetrots geaccepteerd te zijn als één van hun aanbevolen partners.

Wanneer je één van de links op PokerKamers.nl naar PokerStrategy volgt kom je automatisch in aanmerking voor een gratis online poker bankroll van $50, zo simpel is het! Op deze manier kan je gratis leren pokeren, zonder dat je zelf hoeft te storten en loopt je dus ook geen risico met je zuur verdiende loon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Partypoker.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan pokerstars of fulltilt poker proberen, dit is een bestand dat je moet downloaden en dan kan je via internet gratis of voor geld pokeren. Het probleem is dat met gratis pokeren mensen heel anders spelen dan met echt geld. met "nep" geld gaan ze sneller all in terwijl ze nieteens weten wat ze doen terwijl als je met echt geld speelt, je denkt aan je eigen geld dus niet zomaar roekeloze dingen doet. Ga niet te snel met echt geld spelen want een onervaren pokerspeler verliest zijn geld heel snel op internet gewoon omdat hij niet goed begrijpt hoe poker werkt. Mijn tip als je voor echt geld wilt spelen is: veel free poker chips verdienen en op grotere tafels spelen, daar spelen ze meestal al een stuk serieuzer al is het nog niet hetzelfde. Als je nog helemaal niet kan pokeren, kan je het beste leren pokeren van een ervaren vriend die goed kan pokeren. Als er niemand is in je omgeving die goed kan pokeren, zou je poker op tv kunnen kijken, daar kan je ook veel van leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Facebook', heeft zo'n pokerspel ontworpen, mijn zoon is er ook vaak mee bezig...is gratis en heeeeeeeeel verslavend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pokerstars je kan ook met geld maar hoeft niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
partypoker is in dit geval nog het beste geen virus gratis spelen wel even goed kijken waar want je kan ook voor echt geld spelen.
als je blut bent 5000 per 5 minuten
100e tafels en toch een close spel
ik speel het zelf ook

Toegevoegd na 1 minuut:
ook heb je nu voortaan op hyves bij de multiplayer games dat je kan pokeren dit is voedig gratis en je leert ook nog eens nieuwe mensen kennen of komt oud bekende tegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een meer hilarische wending aan het spel kan je altijd nog Governer of Poker 1 of 2 spelen. Te vinden op alle spelsites.