dat is nog niet bekend,Sony wil er nog geen uitspraak over doen.
Wel is de algemene verwachting dat de Ps4 in het najaar van 2012 op de markt komt.
Dit omdat er (tot nu toe) steeds 6 jaar zit tussen de ps systemen, En omdat de nieuwe graphics engine (CryEngine 3) in 2012 klaar zal zijn.

Ps1 kwam in najaar '94 uit in Japan,en in '95 in de rest van de wereld.
Ps2 kwam in 2000
Ps3 2006
Ps4 -> 2012
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de playstation 4 wordt dit jaar of 2012 verwacht.... ff geduld nog...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tussen 2011 en 2013
(Ik denk in 2013 maar dat weet ik niet zeker)
zie link
http://electronica.infonu.nl/spellen-en-consoles/56042-playstation-4-wat-zijn-de-mogelijkheden.html