Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een app in de app store wil schenken aan een vriend en ik heb de app al ,kost dat mij dan als nog geld

Ik wil graag een app uit de Apple store schenken (een betaalde app)maar zelf heb ik hem al moet ik deze app dan nog een keer betalen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
875

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat weet ik niet. Ik denk van wel.
Wat ik wel weet, is dat je in kunt loggen op de appstore van die andere iphone (ipod?) met je eigen account. Dan kan je de app gratis downloaden (je hebt hem immers gekocht)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als er dan een update is, moet hij altijd jouw wachtwoord invullen, anders pakt 'ie 'm niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt
Ja, dat moet je helaas. Anders zou iedereen van alles maar aan elkaar kunnen schenken en verdienen de app'makers niets meer. De optie van 'inloggen op jouw account op zijn pod/pad/phone' is mogelijk, maar dan heeft diegene jouw wachtwoord nodig om updates te installeren. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik spreek uit ervaring. Bedenk maar dat als je het wel gratis zou kunnen doorgeven dat dan niemand meer de apps koopt maar ze gratis laat doorgeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee maat het hoeft niet!
Log in bij iemand anders app store
En download iets op zijn apple product!
Klaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding