Wat moet ik met dit spel doen?

Ik ben "conver front 1" aan het spelen. op funnygames.
Je moet allemaal voorwerpen verzamelen en dan ergens voor gebruiken... Ik heb alleen maar een schaar een tuinslang en een dagboek ofzo. De schaar heb ik gebruikt om de stroomdraden door te knippen en de tuinslang voor het lekkende water. Ik heb het dagboek nog niet gebruikt want ik weet niet waarvoor. Wat moet ik nog meer pakken en waar met ik het bij gebruiken?

Hier de link van het spel
http://www.funnygames.nl/spel/covert_front_1.html

p.s het is een best spannend spel hahaha.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Als je de slang en schaar heb moet je bij het begin naar links en dan moet je klikken opeen schuurtje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt in het filmpje wat ik heb toegevoegd gewoon opzoeken wat je moet doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht je ergens vastzitten, dan kun je deze site gebruiken, daar staat een walkthrough op: http://jayisgames.com/archives/2007/07/covert_front_episode_1.php
Ook voor de andere delen, als je die nog gaat spelen.
Kimath