welke wapen upgrade is het beste in de pack-a-punch machine bij call of duty black ops zombie mode?

weet iemand met welke wapen upgrade de zombies altijd in een keer dood gaan, snel te herladen is en niet al te moeilijk te verkrijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
2K

Het beste antwoord

De beste vind ik de pistol waarmee je begint in het begin. Het wordt namelijk een dual wield grenade launcher. Erg sterk en krachtig. Maar gebruik absoluut wel juggernog, omdat je jezelf kan opblazen. (Wanneer je juggernog gebruikt overleef je dit)

Als tweede wapen upgrade ik het liefst een LMG of een special wapen. Deze zijn krachtig en hebben een groot magazijn.

Als ik in een party ben is de ballistic knife of de crossbow ook erg handig.

De ballistic knife kan mensen healen door ze te beschieten. De crossbow schiet bolts waar de zombies achteraan rennen, heel handig om ze dus af te leiden.

Voor een ge detaileerdere uitleg moet je hier even kijken:
http://callofduty.wikia.com/wiki/Pack-a-Punch_Machine

Enne... hier staat ook de world at war lijst tussen, die dus ff overslaan ;)

succes met zombies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De beste wapens om te upgraden zijn dan toch:
Ray gun
Thunder Gun
Winter Howl (alleen in Five)
Lightmachineguns als RPK (veel kogels namelijk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste wapens in black ops zijn (van goed naar slecht)
Thundergun
Ray gun
Hk21
Rpk
en assault wapens zoals Commando, Famas of Aug

Beste tactiek is eerst zoveel mogelijk knifen (knifen is meeste punten), dan deuren open naar tot je de mystery box vindt. Daar blijven om zo goed wapen proberen te krijgen. En na ronde 10 ofzo pack-a-punch doen. Als je meer wilt weten pm me maar.