Ik word steeds in fallout aangevallen door NRC

Hoi,

Ik had laatst een probleem ,In het spel fallout new vegas.
Ik speelde en opeens kwam er groep tevoorschijn van de NCR, ze zeiden dat als ik niet werk aan mijn karma danword ik binnen 2 dagen vermoord, maar mijn vraag is ik heb goede NRC karma nodig maar hoe? ,het probleem is dat ik al bijna/alle missies voor NCR gedaan heb.

Gr.
Melvin

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt je goed gaan gedragen (mensen helpen ipv overhoop schieten voor wat Bottlecaps) en quests doen voor partijen die aan de kant van de NCR staan. Je kunt je ook aansluiten bij Caesar's Legion, dan heb je iig een bondgenoot, maar dan wordt je waarschijnlijk nog wel lastiggevallen door de NCR.

In Fallout 3 moest je voor het krijgen van een goed karma vooral veel goede dingen doen. Dus niet jatten of mensen vermoorden die jou niet aanvallen. Mensen helpen en aardig zijn dus. Maar mocht het zelfs dan niet lukken dan kan het ook komen doordat FO NV behoorlijk buggie blijkt te zijn. (ik heb het zelf niet)

je moet de aartsvijand van de NCR aanvallen zodat je goede karma krijgt bij de NCR , De aartsvijand is nattuurlijk ''the legion'' succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100