Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik word steeds in fallout aangevallen door NRC

Hoi,

Ik had laatst een probleem ,In het spel fallout new vegas.
Ik speelde en opeens kwam er groep tevoorschijn van de NCR, ze zeiden dat als ik niet werk aan mijn karma danword ik binnen 2 dagen vermoord, maar mijn vraag is ik heb goede NRC karma nodig maar hoe? ,het probleem is dat ik al bijna/alle missies voor NCR gedaan heb.

Gr.
Melvin

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
548

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt je goed gaan gedragen (mensen helpen ipv overhoop schieten voor wat Bottlecaps) en quests doen voor partijen die aan de kant van de NCR staan. Je kunt je ook aansluiten bij Caesar's Legion, dan heb je iig een bondgenoot, maar dan wordt je waarschijnlijk nog wel lastiggevallen door de NCR.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat snap ik maar ik was per ongeluk in het verkeerde keelgat geshoten doordat ik bij Hellios1 zat te tresspassen , ik ben al ongeveer 2 jaar een verslaaft fallout gamer en ik snap wat jij bedoelt , ik speel zonder mensen overhoop te schieten voor caps ,
maar toch goed antwoord :P

Andere antwoorden (2)

In Fallout 3 moest je voor het krijgen van een goed karma vooral veel goede dingen doen. Dus niet jatten of mensen vermoorden die jou niet aanvallen. Mensen helpen en aardig zijn dus.
Maar mocht het zelfs dan niet lukken dan kan het ook komen doordat FO NV behoorlijk buggie blijkt te zijn. (ik heb het zelf niet)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet de aartsvijand van de NCR aanvallen zodat je goede karma krijgt bij de NCR , De aartsvijand is nattuurlijk ''the legion'' succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding