ik heb een test gedaan en ik ben 55% paranormaal. hoe kan ik dit ontwikkelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook een test gedaan en ik heb een iq van 400...
fremar
13 jaar geleden
waar vinden we die test?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een iq van 400 ben je waarschijnlijk zwaar contactgestoord, dus zo'n antwoord begrijp ik daarom wel. mogen we weten wat voor test? (linkje?)
(over het paranormaal zijn dan, een die iq test geloof ik wel.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou ook graag die test willen zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik er mee bedoel te zeggen, is dat je niet elke uitslag van een willekeurige test moet geloven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.spiritplaza.org
Kimath
13 jaar geleden
Die internet testen zijn echt geweldig! Heb je de online test al eens gedaan om te kijken of je zwanger bent? Die is ook erg betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net de test gedaan: ik ben ook 55% paranormaal. Wat heb ik gewonnen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Holy moly, ik ben 51,66666666667% paranormaal! Kan ik dat ergens weg laten snijden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, ik maar 39.9 %
Hoe kan je nu via dit soort vragen bepalen of iemand paranormaal begaafd is of niet. Ik ga die online zwangerschapstest eens doen!
Kimath
13 jaar geleden
Hier is een zwangerschapstest: http://www.thepregnancytester.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat leuk, ik ben zwanger en het is een jongetje, hoe kan ik dat dan verder ontwikkelen (als man zijnde)?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze antwoorden had bijna voor de helft aan kunnen zien komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk die zwangerschapstest, maar de vrager is serieus, dus ik ga even niet in op mij zwangerschap :-) Heb de test ook gedaan, ik geloof zeker in mijn eigen intuïtie, maar met paranormale gaven heb ik niks.
Kwam uit op 65%, dus misschien moet je die test inderdaad maar niet al te serieus nemen.
Of misschien moet ik het niet meer onderdrukken, wie zal het zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha, ha, ik kwam uit op 70.8 er zitten wel een paar valkuilen in voor de mensen die graag hoog willen scoren
Er zijn ook goede vragen bij en vergeet niet, dat iedereen
paranormaal is, dus normaal.
het is net als een schuurtje vol met gereedschap, als je er nooit mee werkt, weet je ook niet of je het wel kan, maar het zit wel in je schuurtje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er heilig in geloven en je ziet het op den duur gebeuren. Je zult dan helaas wel de enige zijn die het zal zien...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haahaa, ik heb 100%. Alles op ja beantwoorden. Wat een onzin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan heb jij de prijs gewonnen!
een dag lang geheel gratis spoken jagen in het gruwelbos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joepie, dat ga ik meteen doen. Ik ken het bos, diep en ver weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow:
Je score was 64.1666666667 % Dus bitti, ik ben lekker paranormaalder dan jij!

Antwoorden (6)

Ga naar paranormale beurzen, praat met ''lotgenoten'' en wissel ideeën uit.

Een overzicht van paranormale beurzen:
http://www.spiritplaza.org/tips/beurzen.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie zijn paranormale vermogens wil ontwikkelen, moet er vooral veel mee bezig zijn. Open staan voor het paranormale, je leren ontspannen en vertrouwen op je eigen bijzondere paranormale gevoeligheid helpt ook. De omgeving kan je helpen door een juiste paranormale waarneming te belonen. En het allerbelangrijkste: stop met paranormaal te willen zijn. Wie werkelijk paranormaal begaafd is, krijgt hier in zijn leven vanzelf mee te maken. Paranormale gaven zijn als kostbare, zeldzame diamanten. Wie ze tegenkomt kan er niet of nauwelijks omheen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Utrecht zit het paranormaal instituut. Dit is een onafhankelijk instituut die advies kan geven. Het is niet zweverig en onderzoekt ook dingen (wetenschappelijk).

Daar kan je contact mee opnemen voor advies

http://www.parapsy.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik verbaas me nog al, dat je paranormaal ook kan testen!
En dat je dat voor 55 % kan zijn!Mocht je paranormaal zijn, dan "weet" je dat gewoon, waarom dan testen?
De gave van paranormaal zijn, kan je niet zelf ontwikkelen, eigenlijk kan je helemaal niets zelf, ook niet met die 55 %, er gebeurt iets via jou en nooit door jou.
Zelf kan je helemaal niets, echt niets!
Dus hoe zou je dat dan verder kunnen ontwikkelen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt je paranormale gave niet ontwikkelen, dus als je nooit er iets van gemerkt hebt, hoe kun je dan 55% paranormaal zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door het (aardse) leven aan te gaan.
Op die weg onstaan vanzelf situaties die jou ervaring en inzicht opleveren.
Misschien zit daarin de mogelijkheid besloten dat je iets met jouw paranormale vermogens van nut mag of kan zijn.

Als dit moet gebeuren dan komt het toch wel (allemaal goed).