Wie bedenkt iedere week de astrologie?

ik lees wekelijks mijn astrologie, en ik lees vaak dat deze wel klopt, door welke ingeving komt deze op papier, en klopt hij vaak.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

E zijn mensen die daar voor geleerd hebben en deze kennis verspreiden zie bron

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Astrologie

Hij komt meestal op papier door de ingeving dat de deadline met rasse schreden nadert. Vervolgens slaat de persoon die de horoscoop moet verzinnen... pardon uit de sterren moet lezen bedoel ik, zich met een hamer op zijn duim, zodat die goed dik wordt. Duim gaat de mond in en de voorspellingen komen duidelijk over. Over het algemeen zijn horoscopen wel zo algemeen opgesteld dat er altijd wel iets klopt. Maar als alles klopte, dan had ik er financieel stukken beter bij gezeten en dan had ik ook al tientallen keren mijn ideale gewicht bereikt... helaas.

Die verhalen die wekelijks in de weekblaadjes staan, zijn altijd zo vaag en algemeen gehouden,dat ze altijd wel op enige onderdelen kloppen. maar als je e voorspellingen over een ander sterrenbeeld leest,zul je ook daat wel het één en ander uithalen,dat op jouw situatie betrekking heeft. Er zijn idd mensen die dergelijke verhaaltjes iedere week weer bedenken, of ze van 5 jaar geleden weer opnieuw gebruiken. Want niemand weet nog wat er 5 jaar geleden over geschreven werd.