Is het kwaad als je beslissingen neemt, tijdens mercurius in zijn as tegenwijzerzin draait?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, maar je vraag is niet echt goed te lezen. Kan je proberen dit in beter nederlands neer te zetten?
sterredag
13 jaar geleden
volgens mij hoort deze vraag thuis in spiritualiteit, want dit gaat over beslissingen nemen tijdens een bepaalde planeten gebeuren, dat heeft niks met wetenschap te maken denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee,leef jij ook nog babyface?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de goede beslissing neemt niet
Annswers
13 jaar geleden
Ben wel benieuwd hoe Eddijst hierover denkt.

Het beste antwoord

Hangt ervan af of je erin gelooft denk ik.
Ik ben totaal niet met de stand van planeten, manen en sterren bezig, alsook niet met horoscopen.
Ik ben van de alfa- en beta-wetenschap.

Alles wat niet redelijkerwijs te bewijzen is, trek is sterk in twijfel ;-).

Dus voor mij is het antwoord: nee.

Succes met interpreteren van de vraag allemaal en succes voor de vraagsteller met alle antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee, vermits beslissingen noch actie beïnvloed worden door de draaiing van mercurius.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij nader inzien: soms wel. Als je op het noordelijk halfrond van mercurius een WC wil doorspoelen en je wil dat de draaikolk tegen de wijzers van de klok in gaat, is dat een slechte beslissing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja levensgevaarlijk.
Ik ben tijdens de draaiende as van mercurius (of wat was de vraag precies ?) een keer bijna de weg overgestoken vlak voor een vrachtwagen.
Gelukkig realiseerde ik me dat mercurius flink aan het ronddraaien was en heb ik het niet gedaan.
Dat was een wijze beslissing.
Huh ?
Dat was een beslissing die ik nam toen mercurius draaide en er kwam ook nog as vanaf....... of zo...

Nee dus !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geloof dat het niet een goed idee is om daar nu een antwoord op te geven omdat de maan rond de aarde draait ;)
de timing is eeeeerg slecht. ;)
13 jaar geleden
Mercurius draait voor 99,99 % overkops met de wijzer mee.
Na een cirkelingen , houdt hij plots op te draaien en gaat dan hooguit 1% in tegenwijzerzin om dan terug overkops met de wijzer mee te gaan.
Hij doet er per 1 cirkelbeweging verschillende maanden over.
Mercurius is een ijzerbol ongeveer zo groot als onze Maan en heeft een belangrijk magneetveld.
De baan rond de zon is rozet-vormig en wijkt heel sterk af van het vlak van de andere planeten.

De specifieke eigenschappen zijn pas ontdekt in de 19'de Eeuw door Urbain Le Verrier

Dus hebben sterrenwichelaars in de loop van die laatste 200 jaar de wetenschappers goed in de gaten gehouden .
En daar vlug een horosopische uitleg voor verzonnen.
Die zijn nog erger dan de creationisten.

Nee dus.

Toegevoegd na 5 minuten:
Begrijp eigenlijk niet wat deze vraag met Sterrenkunde te maken heeft.
Zou U ze niet beter verplaatsen naar de rubriek Horoscopen en Waarzeggerij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
min is van mij foutje sorry met mobiel gedaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet erg hoor,
Ik ben beminnelijk
Nee, dat is niet kwaad.
Beslissingen neem je in je hoofd.
Als het goed is, heb je al voors en tegens tegen elkaar afgewogen.
Voor een moeilijke beslissing neem je de tijd, zet je alles op een rijtje. Maak een lijstje van de voordelen en van de nadelen.
Dat duurt een poos, dat afwegen.
In die tijd draait de wereld door, en de planeten draaien door en dat maakt allemaal niks uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, Babyfaced.
Je beslissing zal invloed hebben op de aarde.
Jouw beslissing werkt alleen maar 'hier' door.

Zoals je zelf ook zegt, draait Mercurius zijn eigen draai toch wel. Dat heeft 'ie altijd al gedaan, it won't stop now!

Voor jou is het belangrijk dat jij jouw draai 'hier en nu' weet te vinden. (en niet doordraait! hihi).
Blijf lekker met twee voeten op de aarde, en koester het.