Hoe heet het als je energie kunt weerspiegelen?

Ik denk dat ik via m'n handen energie kan weerspiegelen, omdat het dan voelt alsof er iets tegen m'n handen aandruk. Een soort muur die tegen m'n handen aandrukt. Weet iemand wat dat is en hoe het heet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Deze energie heeft vele namen en steeds meer mensen kunnen er gebruik van maken. Het begint met een bijzonder gevoel in je eigen lijf, een soort van vibreren, vaak ook een tintelend gevoel in je handen/ armen. Als alles lukt, kan je energie met je handen gaan voelen, b.v. de energie die uit de grond komt, je voelt een tegendruk van onder vandaan, bij voldoende concentratie van je zelf, kan je , je handen laten "leunen "op deze energie, nu kan je deze energie door je handen laten doorstromen, maar je kunt het ook alleen maar met je handen waarnemen ( weerspiegelen) zoals jij dat noemt. Misschien is waarnemen een beter woord. Energie is overal aanwezig, alles is energie.

'n Magnetiseur werkt met z'n of haar handen en ook met energie.. Is dit 't woord wat je zoekt?

Dat heet concentratie. Ik kan het ook, als ik dat wil en me er sterk op concentreer.

Ik snap niet wat je bedoeld met 'weerspiegelen' Maar de energie voelen, voelt zeker alsof je 'iets' moet verplaatsen, zeker als je 'denkt' dat iets je tegenhoudt. Want als je 'denkt' dat diezelfde energie je helpt, dan voelt het juist heel licht. De energie volgt je geest! Daarnaast voel je lichte en zachte tintelingen, zal je vlekje krijgen in je handpalmen, kunnen je vingers gaan trillen. Als je energie kunt voelen met je handen, dan kan je ook de aura van de planten, dieren en mensen voelen. Dus waar die beginnen.

Het woord weerspiegelen kun je naar mijn visie het beste vervangen door weerkaatsen. Dit is een soort energetisch veld, cq magnetisch veld. Als je dit veld opbouwt tussen dan voel je inderdaad druk tussen je handen. Je kunt er mensen mee helpen. Zo kun je dus ook energieblokkades bewerken. Veel succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100