Hoe rijm je reïncarnatie met astrologie?

Als je in reïncarnatie gelooft en in astrologie, hoe combineer je dat dan met elkaar? Door reïncarnatie komt een deel van jezelf, de kern, steeds of in elk geval een bepaald aantal keren terug. De astrologie zegt dat je karakter, die kern, steeds anders is, afhankelijk van hoe de sterren en planeten staan wanneer je (opnieuw) wordt geboren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Voordat we wedergeboren worden maken we een plan om bepaalde zaken in ons nieuwe leven uit te werken hetzij te willen leren.

Afhankelijk daarvan zullen zaken daar op aangepast moeten worden. Over welke 'eigenschappen moet je beschikken', welke ouders, broers, zussen, familie heb je hierbij nodig, etc. allemaal om jouw plan(nen) te kunnen realiseren.
En daar hoort ook een bepaalde energie bij, die mogelijk is op het tijdstip van geboorte. Daar komt de astrologie om de hoek kijken. (Bijna) alles zuivere planning.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enorm gezwam.-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Moolkeesje; vind ik ook. Mij werd ooit gezegd dat ik mijn ouders zelf gekozen had. Trouwens ook vreemd dat kinderen die in derdewereld landen jong van honger sterven die keuze maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, zo kun je het ook benaderen monique
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ monique, dat ben ik met je eems! Behalve blijkbaar voor lifehacker,die schijnt het wel te begrijpen, blijkens zijn antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allen dank voor de reacties.

Andere antwoorden (4)

het eindigt allebei op "ie" dus rijmt het :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gelooft in reincarnatie dan ga je er van uit dat je in een volgend leven terug komt omdat je bepaalde zaken niet hebt geleerd of afgesloten. Voor je geboorte kies je dan al voor een leven waarin je deze zaken wel kan leren. Daarvoor zal ook nodig zijn dat je onder een bepaald sterrenbeeld geboren wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zeer zeker te rijmen en te lijmen.
De karaktereigenschappen zorgen voor de ellende (de obstakels, de remfactoren etc.) Daar mogen we ons tot de astrologie wenden (Wat te doen met mijn temperamentvolle karakter): Meer de persoonlijkheden afdeling.

Meer de diepte in komen we bij de ziel. Hier kunnen we meer kijken naar de talenten (het licht). Het licht, de levenskracht, God, (noem het maar) is de constante factor, niet veranderlijk door getijden heen. Die reîncarneert alleen maar (de godganse tijd!)..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net zoals je reïncarnatie "rijmt" met je opvoeding, je familie en alle andere omstandigheden van je leven.

Je bent geboren in een bepaalde familie in een bepaalde land en culture en met een hele lading van uitdagingen en talenten, die je helpen om de uitdagingen te doorstaan.
In je levensscenario hoort ook de positie van de sterren op het moment van geboorte.
Of dat enige invloed zal hebben op je leven?
Dat bepaal je zelf.