Niet, want levitatie is fantasie.

De enige manier zou zijn: in gedachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Door natuurkunde te gaan studeren en je dan bijvoorbeeld te verdiepen in de effecten van akoestische, elektrostatische of magnetische levitatie.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog nooit iemand gezien die echt kan zweven... alles gaat door middel van truckage. Als je het wilt leren moet je dus leren goochelen. Er is veel ophef geweest over de metalisten bij Uri Geller, één van die winnaars 'leviteerde' ook... echter was dat ook een truck.
Levitatie van voorwerpen: daar is veel twijfel over. soms lijkt het er op dat iemand echt voorwerpen kan laten zweven door diepe concentratie of meditatie, echter blijft dat heel twijfelachtig.

Of levitatie al dan niet bestaat;

als je die dingen echt wilt leren, zou je een illusionist of een zeer spiritueel iemand moeten aanschrijven, die kan je zeker verder helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
levitatie is niet zo moeilijk als je weet hoe het moet. Vallen is een gewoonte die je geleerd hebt door het van de mensen om je heen af te kijken. De truuk is dus gewoon vallen en vlak voor je de grond raakt laat je je afleiden door iets willekeurigs, een mooie bloem of een vlinder of zo. Op het moment dat je vergeet te vallen zal je dus blijven zweven. Het is mij ook nog niet gelukt maar volgens het transcalactsch liftershandboek (hitchhikersguide of the galaxi) moet het zo lukken!...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in your mind................................
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In die andere werkelijkheid die je in je dromen meemaakt kan het heel goed. En het is niet van echt te onderscheiden.

Bij mij is levitatie mogelijk als ik lucide droom. Ik ben me dan bewust dat ik droom. Zowel voorwerpen kunnen omvallen of gaan zweven. Maar vooral mijn eigen lichaam in de droom kan de zwaartekracht ontstijgen.

De truc is werkelijk te geloven dat het kan . Dan je concentreren en terwijl je lijkt te slapen ( in de droom , in je eigen bed) , kan je tot enkele meters boven je bed stijgen.
Je kan ook ondersteboven hangen. ( Met je benen omhoog) .

Als je dit goed doet , is het niet van "echt " te onderscheiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door in het begin veelvuldig een lift te gebruiken,minstens een maand achter elkaar.Daarna ga je voor een drempel tussen 2 kamers staan en hupt daar over heen, van de ene kamer in de andere, dan ben je al een beetje op weg. Daarna ga je op een verhoging staan van zo'n pakweg een meter hoog en spring je naar beneden. Dan heb je de neerwaartse levitatie al redelijk onder de knie. Probeer nu vanaf de grond te leviteren naar een wat hoger punt,dan dat muurtje, zeg zo'n 2,5 meter. Heb je dat een tijdje geprobeerd en lukt maar steeds niet, dan ben je letterlijk en figuurlijk weer op aarde weergekeerd en is het tot je doorgedrongen,dat levitatie niet bestaat. Dan is het toch een leerzame ervaring geweest!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cursus levitatie, 5 avonden.
totaal 123.50 euro incl. koffie/ thee
opgeven bij Johannes Drubbel tel 016 6657163 of via de site htp//vliegomhoogeenbeetje .nl
voor g.v ers een korting van 10 euro onder vermelding van je nickname.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Worden er ook moolkeesjes geaccepteerd Ed? Die kunnen namelijk van zich zelf al levidingesen. Of krijg je dan als moolkeesje die 123,50 + 10 euro?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat maar eens een stukje vliegen zien, dan krijg je van mij 123.50 + 10 euro, je kan het leren van de koolmeesjes in je eigen tuin.
Try harder...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je dan bij NASA moet zijn. Daar zullen ze je echt wel leren hoe je om moet gaan met zweven cq gewichtloosheid.