Heb je wel eens een geboortehoroscoop laten maken ? En in hoeverre was het kloppend ?

Een geboortehoroscoop wordt specifiek gemaakt op de dag, uur en minuut met de plaats op aarde waar je geboren bent. Vanuit dat unieke moment worden de standen van de planeten t.o.v. die plaats berekent en daar worden betekenissen aan gegeven.

In oudere natuurreligies werd er veel gewerkt met de stand van de sterren en planeten. Daar nam astrologie (want daar heb je het dan over) een belangrijke plaats in voor tijden van oogsten, raadgevingen en andere belangrijke beslissingen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb hem ooit eens van mezelf gemaakt met behulp van boeken, en ook van mijn toenmalig vriendinnetje. Het kan natuurlijk niet, maar sommige dingen waren toch wel frappant kloppend, zeker bij haar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De planeten hebben geen invloed op het menselijke leven.
Zo is deze bezigheid zonde van de tijd.
15 jaar geleden
AWM
15 jaar geleden
Jazeker. Maar dat heeft geen invloed op de mens. Tenzij hij verzuipt door het opkomende water.
Nee nog nooit. Ik had er ook nog nooit van gehoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee ik heb er nog nooit een laten maken. Hij was dan ook niet kloppend
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
klopt helemaal, mijn horoscoop klopte fantastisch...
Het is alleen niet wetenschappelijk, de wetenschap toetst de resultaten, de astroloog past de oorzaak aan...
Maar het weerspiegelt feilloos hoe jij in elkaar steekt, als je een goede astroloog neemt natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja... en sommige dingen klopten, sommige niet. Zoals met iedere horoscoop.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb het wel eens laten doen.
En het is onzin.
Ze verzinnen maar wat.
Kijk maar.
Elke horoscoop is weer anders.
Je zou gewoon wat toeval hebben als het klopt.