Wat zijn de laatste trends op het gebied van mediums en paragnosten?

1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er schijnen zich in Drenthe diverse figuren te verzamelen,de zogenaamde hunebed fluisteraars.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hunebedden zeggen ook niets terug, dus ideale entiteiten om te fluisteren.

Het beste antwoord

De laatste trends zijn al snel honderden jaren oud. Alleen hun gebruik van media is wat meer met de tijd meegegaan. Maar het praten met doden en occultisme staan niet bepaald bekend om zijn innovaties. Dood is dood, simplex is simplex en geld is geld...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het is niet vreselijk nieuw meer, maar ik geloof dat fluisteren nog steeds hot is. Zielen, natuurgeesten, baby's, dieren, zolang het niet echt iets terugzegt, kun je het zonder gevaar voor ontmaskering fluisteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Vroeger dan had je de media op de kermis en bij de koningningnen enzo, zoals bijvoorbeeld Greet Hofmans bij koningning Juuliana en de tent met de kaartlezende glazen bol. Als kaartlezend, dan moest het wel een man zijn, want omdat vrouwen niet kunnen kaartlezen.
Nou, en toen dat de televiezie die deed het toen opeens, en was de kemris er niet meer zo vaak want er was minder koningingnedagen ofzo, en toen moesten ze wat. en toen kwam op de televizie kwam eerst die sjar en toen daarna wie is de nieuwe joeri keller. Dus dat is nu de trentd.
E#n vande week kwam ik ook ergens, die was ook wel goed, in verband met moleculair water. Dat je de water goed moet filteren, want dan krijg je de negatieve ionen en die zijn positief voor je. Bovendien vereenvoudigd die de hexagonale structuur, zodat je nog maar 6 molecuulvormen hebt ipv 13, en dat is goed tegen de dehydratie, en daardoor ikomt je Ik Ben Aanwezigheid beter in het fysieke voertuig.
Dus je kan zeggen dat de multimediale wereld met paragnosis meer techniek wordt.

Toegevoegd na 46 seconden:
voor die water: dat is op de bron!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie nog steeds de media op de kermis. De journalist in opleiding, moet daar nog altijd een verslag van maken.
Volgens de reclame op tv luisteren naar muren, zodat je weet dat de witte muur jaloers is op de rode muur !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Consulten per sms of telefoon of webcam.

http://www.paragnosten.nu/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De trend is dat er veel meer charlatans zijn dan de mensen die wel echt paranormaal zijn. Tegenwoordig kan iedereen zich voor doen als een medium, en je kunt ineens over alles een cursus volgen. Als je die gave niet beschikt, dan beschik je die ookm niet naar een workshop van honderden euro's. En de echte die lopen er niet zo te koop mee, en die vragen er bijna geen geld voor.