Wat betekend het als de pendel eerst diagonaal gaat en daarna rond draaien?

Wij gaan met vriendinnen soms wel een pendelen om te kijken wat het zou voorspellen hoeveel kinderen en welk geslacht we zouden krijgen. Nu gebeurt het elke keer bij mij dat bij de 1e poging de pendel eerst diagonaal gaat van links boven naar rechtsonder en deze daarna opeens rondjes begint te draaien met de klok mee. Dat zou dan een meisje betekenen, alleen vinden wij het heel gek dat hij eerst diagonaal gaat. Dit hebben wij nog nooit eerder gezien bij een van ons

Als we daarna nog een poging doen gaat hij verticaal heen en weer(dus een jongetje) en bij een 3e poging draait hij weer rond met de klok mee.(dus nog een meisje)

Weet iemand wat het betekend?

8.8K
TurfGraver
een jaar geleden
Dat betekend dat je de pendel niet stil houdt.
Verder helemaal niets.
Pieterke
een jaar geleden
Je kunt hier beter niet mee bezig zijn. Mochten er al geesten bestaan (wat nooit onomstotelijk bewezen is) dan moet je hen gewoon met rust laten.

Antwoorden (3)

Hier is geen antwoord op te geven.
De pendel reageert op degene die hem vasthoudt, waardoor de bewegingen bij iedereen een andere betekenis kunnen hebben. Je moet zelf eerst vaststellen welke beweging bij jou welk antwoord betekent.
Je zult daarom zelf moeten proberen uit te vinden wat de beweging voor jou betekent.
een jaar geleden
Ik denk dat het is omdat je het antwoord nog niet mag weten. Zijn geen dingen om aan een pendel te vragen. Aantal kinderen en geslacht liggen van tevoren niet vast en ook niet goed om dat soort dingen van tevoren te weten; net als je de uitslag van een loterij niet kan pendelen. Er kunnen altijd redenen zijn waarom je geen kinderen krijgt. Denk aan ziekte of ongeluk of je leven loopt gewoon anders. En misschien word je wel zwanger maar krijg je een miskraam. Of je wordt niet zwanger maar krijgt pleegkinderen of adoptiekinderen.
Je kan beter dingen pendelen waar je wat mee kan, zoals welke edelsteen bij je past; dingen die je helpen te groeien.
Verder zou ik eerst vertrouwd raken met de pendel. Goed weten wat voor jou een ja of nee is, of twijfel of iets wat je nog niet mag weten Misschien een workshop volgen. Ook beter om het in je eentje te doen of voor iemand anders maar niet in een groepje en voor de lol en je pendel niet uitlenen. Dus niet met verschillend mensen met dezelfde pendel laten werken. Ook moet je ontspannen zijn en je goed kunnen concentreren. Ook geen twee keer dezelfde vraag stellen.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
wellicht is dat diagonaal een teken is dat je "andere" kinderen krijgt dan jouw vriendinnen? Dat je misschien adoptiekinderen, bonuskinderen of pleegkinderen krijgt? Dat was mijn eerste gedachte. Ligt er natuurlijk ook aan wat die pendel bedoelt met diagonaal gaan.

Wanneer ik mijn pendel ga gebruiken (doe ik niet vaak) doe ik eerst een "test ronde" met 4 vragen.
1. "Wat is 'ja'?" dan gaat de pendel verticaal ( I ) daarna bedank ik de pendel voor het antwoord.
2. "Wat is 'nee'?" dan gaat de pendel horizontaal ( -- ) daarna weer bedanken
3. "Wat is 'ik weet het niet'?" dan gaat de pendel diagonaal, dus ( / ) of ( \ ), weer bedanken
4. "Wat is 'misschien'?" dan draait de pendel rondjes. Weer bedanken.

Daarna kan ik de vragen stellen waarop ik het antwoord wil weten. Wel zorg ik ervoor dat ik de vraag/vragen zó stel, dat het antwoord "ja", "nee", "ik weet het niet" of "misschien" is. Er zullen best mensen zijn die uitgebreidere antwoorden van hun pendel(s) krijgen maar ik kan dat (nog) niet dus hou ik het simpel. :) En: na iedere vraag + antwoord zorg ik dat de pendel weer stil hangt en bedank ik de pendel.
een jaar geleden