Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan een huisdier geesten zien?

1 van mijn poesen is ineens helemaal veranderd ze is angstig eet bijna niet ,soms lig ze lekker op bed en schrik ze op oren overeind grote ogen en kijk naar de trap soms begin ze ook te grommen .net of zij iets zit en hoort wat ik niet hoor

2.9K
Ritsuka
2 jaar geleden
Katten horen veel beter dan mensen, waarschijnlijk hoort ze iets als de verwarming die aanslaat of een muis in de spouwmuur.
Ritsuka
2 jaar geleden
Ga naar de dierenarts voor je kat, gedragsverandering kan duiden op pijn.
luna400
2 jaar geleden
ik ben met haar naar de dierenarts geweest en is onderzocht op bloed e.d maar geen diagnose
Poet
2 jaar geleden
Ik denk dat ze een hond of grote kater is tegengekomen en daarvan heel erg is geschrokken. Misschien zelfs een kat die even nieuwschierig bij je binnengeslopen was. En als ze iets hoort meteen zo gaat doen
luna400
2 jaar geleden
ze is een binnen poes
nounka
2 jaar geleden
Ik sluit me aan bij Poet en de anderen die denken dat ze ergens van geschrokken is.
Het kan een enorme knal geweest zijn ( misschien zelfs als jij niet thuis was ) en tegelijkertijd ging er een een flits of zo... en nu bij elke keer dat de zon mss door het raam anders wat flikkert denkt ze dat die 'knal' ook nog komt. Zou ook kunnen dat ze van de trap viel per ongeluk doordat ze een schrok van iets dat bewoog voor het raam en nu denkt ze dat de trap gevaarlijk is.
Al geef ik anderen ook gelijk ( wat je ook al gedaan had ) om haar te laten onderzoeken voor zekerheid.
luna400
2 jaar geleden
het is jammer dat ik haar niet kan filmen om te laten zien wat ze doet en hoe ze doet .voor mij blijf het een groot vraag teken ??knallen ed ze is 7jaar ze heeft best al vuurwerk ,onweer ,van alles gehoord de reactie van haar nu is niet normaal voor haar als je ze zou kennen .ik krijg haar nu een beetje aan het eten als ik er bij blijf zitten .
Ozewiezewozewiezewallakristallix
2 jaar geleden