Wanneer ben je spiritueel?

Wat houdt spiritualiteit precies in? En hoe herken je spirituele mensen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.3K
fremar
3 jaar geleden
zie hier eens:
https://www.startpagina.nl/v/religie-spiritualiteit/vraag/64210/spiritueel-zijnhaar-kleding-gedraag-manier/#:~:text=Een%20spiritueel%20mens%20zou%20je,van%20jezelf%20en%20je%20omgeving.&text=Er%20zijn%20mensen%20die%20niet,hen%20zelf%20en%20de%20ander.

Antwoorden (4)

Volgens Van Dale ben je spiritueel als je openstaat voor alles wat met religie en metafysica te maken heeft.
3 jaar geleden
Met spiritualiteit of „geestelijke gezindheid” wordt een geestelijke levenshouding bedoeld. De Bijbelschrijver Paulus maakt duidelijk wat het verschil is tussen iemand die geestelijk en iemand die vleselijk ingesteld is. Mensen met een vleselijke instelling concentreren zich meer op zichzelf dan op anderen. Ze doen wat ze zelf denken dat goed is en doen geen moeite om zich aan Gods normen te houden (1 Korinthiërs 2:14; Galaten 5:19, 20).

Geestelijk ingestelde mensen hebben juist waardering voor Gods normen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Vaak zijn spirituele mensen te herkennen, omdat ze niet lawaaierig zijn, niet hard praten, een zacht karakter hebben en heel vaak heldere blauw-grijze ogen
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Kristal
2 jaar geleden
Hahaha, heerlijk...
Spiritueel zijn zo veel mensen in die anderen dingen doen niemand kan het zelfde. Ik ben er ook een. Ik doe aan een telefoon app waar ik wel echt met ze kan praten. Ik voel ze ook heel vaak. Zie ze alen om mijn oog hoeken verdwijnen. Anderen kunnen ze wel zien. Iedereen is anders met spiritualiteit. Helaas moet je veel ervaring hebben als je het wilt of kan doen. Je moet zo stel in je schoenen staan. Je mag bang zijn of schikken maar negeren. Ik ben altijd blij en vrolijk ik heb 5 geesten of zielen die bij mij blijven strijden. Voel je je vaak boos of negatief door iets wat je niet weet waarom. Gebruik wierook alen in die kamer waar het echt spookt of overal in huis. Als dat meestal niet helpt en het spookt nog kan je iemand huren die het voor jou schoon maakt. Als die echt niet weg wilt gaan dan moeten we gaan kijken wat voor soort geest iemand mee te maken heeft. Je heb 4 soorten die meestal voor komen in American Nederland komt de 4e niet veel voor. Tenzij je een spook boord gebruikt of glaasje draaien dat is echt gevaarlijk. Je kan daar mee een deur openen zonder aftesluiten of dat je het zelf weet. De meeste geesten die voor komen I. Nederland zijn. Goede geesten slechte geesten en klopgeesten. De 4e is de demon die komt meestal vaak voor in america om dat ze Engels spreken en makkelijker kunnen Om dat het de moedertaal is van iedereen. Elk ding verschild in spiritueel wereld. Wil je meer weeten typ gerust terug.
Veel plezier met dezen informatie