Is een spiritbox/ghostbox gevaarlijk?

Ik wil graag in contact komen met geesten. Ik zou het graag met de spiritbox willen doen. Maar mensen zeggen dat het gevaarlijk is maar waarom? Ik ben niet echt ervaren, Heb nog nooit geesten opgeroepen. En ik weet niet echt wat de gevolgen zijn.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
13.9K
TurfGraver
5 jaar geleden
Wees gerust er gebeurd niks.
Altans in echt, mogelijk wel dat je fantasie met je op de loop gaat.
Ritsuka
5 jaar geleden
Het is alleen gevaarlijk als je er in gelooft.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Rituska ik geloof dat geesten bestaan
Ritsuka
5 jaar geleden
Als je dit gelooft en bang bent dat je iets gaat oproepen door je acties, dan moet je er niet mee bezig gaan.
Dan ga je bang worden omdat je denkt dat er wat gaat gebeuren.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Waarom zou je het willen? Soms kan je voelen dat een overledene bij je is maar dat moet je niet afdwingen. Eventueel kan je een medium raadplegen als je iets wil weten over een overledene.
TurfGraver
5 jaar geleden
@Jojootje, "Eventueel kan je een medium raadplegen als je iets wil weten over een overledene"
En hoe doet een 'medium' dat zonder die 'boze geesten' op te roepen?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ritsuka ik geloof in geesten maar ben er niet bang voor
TurfGraver
5 jaar geleden
Nou dan zou ik zeggen geef je goede geld uit aan zo'n kapotte radio hoor wat je wil horen en laat je fantasie de vrije loop. ;-)

Antwoorden (3)

Het gevaar, dat is verbonden aan het oproepen van geesten, is dat je niet weet wat voor geest je zult oproepen. Dat zou zomaar een kwade geest kunnen zijn, of een demoon.

Maar het is nog nooit onomstotelijk bewezen dat je spoken en geesten kunt oproepen. Als dat niet kan, zijn de geluiden, die uit een spiritbox/ghostbox per definitie onschuldig en dus ongevaarlijk.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
AnnaBoo8136 Maar als ik perongelijk een kwade geest of demoon oproep, wat zou hij dan kunnen doen. Kan ik dan bezeten worden door de geest?
Ritsuka
5 jaar geleden
Je moet geen enge films meer kijken Rosalie, dit kan niet gebeuren.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ritsuka ik kijk nooit enge films alleen bij het spel glaasje draaien, kan je een boze geest oproepen. En dat kan heel gevaarlijk zijn. Als bevoordeeld de lichten aan en uit gaan, of er gebeuren gewoon Engen dingen moet je gelijk stoppen als je toch nog door gaat met een kwade geest kan je bezeten worden door de geest
Contact maken met geesten kan je niet leren.
Wel kan je er zelf veel onrust door ervaren, zeker als je daar gevoelig voor bent.
Dus NOOIT doen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
"Wel kan je er zelf veel onrust door ervaren"
Volledig mee eens .
"Dus NOOIT doen."
Een wijze raad eddijst !! groet amadeus
Ik heb zelf een GeoBox gebouwd en meer van dat soort elektronica.
Je kan niet echt een persoon oproepen, het is met de dag wat er door komt.
Maar je kan vragen stellen over de persoon en een voorwerp neerleggen, zo als foto of sieraad of wat dan ook,
Maar roep ze nooit op, en ze moeten vanzelf doorkomen.
De antwoordt terug hoef niet altijd van de stem te zijn die je gewend bent.
Neem het op en luistert het later af en dan hoor je veel meer.

Maar er zit wel een ritueel aan vast dat je er na moet gaan zuiveren met salie.
Ik dacht dat het ook onzin was, maar je moet het ervaren om te weten hoe het werkt.
Doe het onder goede begeleiding en ga niet zomaar wat doen.
Wij hebben er al veer sessies gedaan en hebben ons goed voorbereid en ervaring op gedaan.
Is moeilijk uit te legen hoe en wat en hoe je zelf er mee omgaat.
Wees en blijf heel nuchter.

Dus wees wijs wat je doet en het gaat dan goed.