Ik lees over zgn mediums die beloven dat ze ervoor kunnen zorgen dat je bv je diploma behaalt of je geliefde terug kunnen brengen.

waarom kopen zij nooit het winnende lot of de hoofdprijs?
en waarom zijn zij vaak single?
ze kunnen hun eigen boontjes niet doppen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Omdat het charlatans zijn, die gebruik maken van een zwakte en het gemis van een ander, om zo je vertrouwen te kunnen winnen, om aan het einde van het liedje geld uit je zak te kloppen! daarom kopen ze niet het winnende lot!

Het zijn oplichters. Spijtig genoeg gaan ze op zoek naar mensen die door omstandigheden wanhopig zijn en dit als laatste strohalm gebruiken.

Jammer dat mensen misbruik maken van andere. Ik geloof er niks van.

ik geloof er sowieso niet in. als je zelf goed inzicht hebt in situaties van mensen dan is het vaak vrij makkelijk om na een intensief gesprek met veel vragen (om info van diegene los te wreken) een mooie voorspelling te maken. ik vind het maar geldklopperij eigenlijk, goedgelovige mensen trappen hier helaas nog te vaak in. want das idd zo wat je zegt, waarom kopen zij dan niet dat winnende lot, haha alsof zon waarszegster mij al die miljoenen zou gunnen terwijl ze ze zelf zou kunnen hebben...

Laat je NIETS wijs maken. Allemaal leugens en onzin. Ze laten je 10 keer terug komen...zodat ze alleen maar geld aan je verdienen. Je geliefde terug brengen??? Dat heet Voodoo en dat keert zich ook terug naar diegene die dat heeft gestuurd. Een medium...mag een kleine bijdrage vragen...het hoeft niet voor niets. Maar gebruik je je gaven...voor je EIGEN BELANG...Geld dus...en NIET voor de problemen en vragen van de persoon die bij je is...Geef je foute antwoorden om veel geld te verdienen...Houd je mensen aan het lijntje...en spreek je NIET de waarheid tegen ze....Maak je ze bang met de dood of enge ziektes....!!!! Dan kun je zomaar je gaven kwijt raken. Voorgoed. Dus diegene die dat doen....zijn bij voorbaat al neppers. Die dit soort dingen beloven..in advertenties.

Naar mijn mening heeft dit niets met mediumschap te maken maar met bedrog. Ik geloof zeker in het bestaan van een zesde zintuig waarmee je contact kunt maken met een hogere kracht. Als mensen gaan beweren dat ze je dingen kunnen bezorgden zoals diploma's, geliefden etc. dan veroorzaken zij dat iedereen die iets kan wat anderen niet zien, als kwakzalver wordt afgeschilderd. Helaas heb je zoals overal: mensen die het goede doen en mensen die alleen voor eigen belang gaan. Wat je hier aangeeft hoort wat mij betreft tot de laatsten.

Voor 19,99 euro per woord zal ik een uitgebreid en diep spiritueel antwoord kunnen geven

Simpel. Dat is bedrog.

Deze mediums zijn zo ontzettend begaan met hun medemensen,dat ze zich zelf compleet verwaarlozen.

Ik kan en mag niet oordelen over het feit dat zij vaak single zijn of hun eigen boontjes niet dopen. Maar een medium kan en mag niet zulke beloftes doen! Zij kunnen dit niet waarmaken, dus is het geld klopperij! Ik denk ook niet dat ze ook maar iets met je vraag zullen doen en staan alleen open voor de betaling. Een 'zuiver' medium zal ook nooit deze uitspraken of beloftes doen!

Of ze gunnen dat graag aan andere mensen of het zijn oplichters.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100