Bestaat reïncarnatie in mijn geval?

Na een 2 jarige zware en emotionele strijd tegen kanker is mijn moeder overleden op 6 juli 2017 01:05 uur. Een aantal uren later is op dezelfde dag 6 juli 2017 21:23 uur is mijn vrouw bevallen van onze eerste dochter. De laatste wens van mijn moeder was haar kleinkind nog te kunnen zien, helaas heeft dit niet mogen zijn :'( Ik geloof er wel in dat ze elkaars paden gekruist hebben in het hiernamaals. Soms lijkt onze dochter sprekend op mijn moeder met bepaalde trekjes. Kan het zijn dat er deel van de ziel van mijn moeder in het lichaam van mijn dochter zit? Ik zit nog met 1001 vragen in deze o zo dubbele tijd. Werkelijk een lach met een traan.
Moreno

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Rieneke1
6 jaar geleden
Kan me voorstellen dat dit een heel verwarrende tijd voor je is. Leven en dood, verdriet en vreugde, alles loopt door elkaar nu emotioneel. Je moeder leeft door in jou, en via jou weer in je kindje, laat dat een troost voor je zijn.
Ritsuka
6 jaar geleden
Als jij daar in gelooft, dan kun je daarin rust vinden.

Antwoorden (1)

Dat is maar net wat jij gelooft. Het is niet bewezen dat dit kan, maar ook niet dat het niet kan. Als jij dit zo ervaart is er niemand die kan zeggen dat het niet waar is, helaas ook niet dat het wel zo is.