wat is een katalysator-persoon?

Ik zat te kijken naar astrologie, en er zijn denkers doeners en beschermers... Maar wat houden de katalysators dan in? Namelijk het konijn, de geit, en het varken. Want als ik op Google kijk zie ik alleen naar dingen over auto's... Ja HALLO, dat zoek ik niet/ dat moet ik niet hebben.

TurfGraver
7 jaar geleden
Misschien moet je zoeken op astrologie EN katalysator. :)
Dan kom je dit soort onzin tegen:
http://www.horoscoop.com/astrologie/chinese_affiniteit
Cryofiel
7 jaar geleden
Bedenk dat het alleen maar beeldspraak is. Astrologie heeft verder niets met de werkelijkheid te maken. Kijk maar eens naar wat de astrologie over sterrenbeelden beweert, en vergelijk dat met wat je zelf ziet als je 's nachts naar buiten gaat en omhoig kijkt. Echt, een groot verschil!
Siri1995
7 jaar geleden
Ik herken mezelf wel voor 95% in m'n astrologie. En dat met die sterrenstelsels daar moet je echt spiritueelbegaaft voor zijn en astroloog, dan snap je het wel ;)
TurfGraver
7 jaar geleden
Iedereen herkent zich voor 95% in zijn astrologie (laat dat nou net de bedoeling zijn).
En eh, sterrenstelsels zijn wat anders dan sterrenbeelden, ook zeelieden herkenden die maar dat staat los van de beweringen. ;)
Cryofiel
7 jaar geleden
Gewoon 's nachts eens omhoog kijken, en de dingen die je dan ziet vergelijken met de beweringen van de astrologen. Dan zie je direct de verschillen. Neem alleen al de sterrenbeelden... Ga naar buiten, zoek ze zelf op aan de hemel, en vergelijk de datums waarop een sterrenbeeld volgens de astrologie begint met wat je buiten ziet. Een heel verschil... Of vraag een willekeurige astroloog eens welke geboortedata in het sterrenbeeld Slangendrager (Ophiuchus) vallen. De astroloog zal je waarschijnlijk wazig aankijken, want zijn theorie kent de Slangendrager niet... In de astrologie gaat de zon direct over van Schorpioen naar Boogschutter. In werkelijkheid kan dat niet, omdat Slangendrager er tussenin staat. Kijk maar naar boven... Overigens erkent de vedische astrologie de Slangendrager wel. Dat laatste geeft dan meteen weer aan dat "de" astrologie niet bestaat. Er zijn een heleboel astrologieën. Alleen die constatering laat al zien dat het om geloven gaat, niet om de werkelijkheid.

Antwoorden (1)

Een katalysator-persoon zorgt ervoor dat dingen/mensen sneller met elkaar reageren. Denk hierbij aan communicatie, maar ook bij handelingen.