hoe moet ik er mee omgaan dat ik nieuwetijdskind ben?

Ik ben altijd als kind anders geweest dan andere kinderen: deed niet pesten, maar was meelevend/ geweld enz kwam nooit voor in mijn woordenboek/ wou altijd iedereen helpen/ en was toen al heel zorgzaam enz. En k heb n lastige jeugd gehad met terrorisatie etc, waar heel de wereld recalcitrant maar mij was. En pas op m'n 15e kreeg ik dagelijkse liefde. En k kon met m'n opa praten via n spiritueel kanaal, en pluisde heel t geloof uit (rooms-katholiek). En bleek k ook nieuwetijdskind te zijn waar vanalles bij komt kijken (waar k eerder ook al n vraag over gesteld heb). Maar k ben door slechte ervaringen op deze wereld, en t uitpluizen van m'n gave, in n ivoren-toren gekomen spiritueel gezien. En nu zie k deze wereld als de Yin en de spirituele wereld als de Yang (yin = negatief/ Yang = positief). Maar t komt niet in balans op de een of andere manier. Wat moet k nu doen? Ik heb geen goed ervaringen met aardse zaken...

Weet jij het antwoord?

/2500

Mijn eerdere antwoord was te vaag, probeer het nog een keer. Hoogevoelige mensen staan heel anders in het leven dan niet hooggevoeligen. het is erg lastig hier zo maar een antwoord op je vraag te geven, zo veel ruimte heb ik hier niet. Het hangt ook af van wie je bent en hoe je in het leven staat. Mijn antwoord op je vraag is ga contact zoeken met andere hooggevoeligen en praat er over. kijk of je je kan aansluiten bij een club van hooggevoeligen. Die zullen vast ook in je omgeving voorkomen. Blijf niet alleen rond tobben, maar zoek contacten.