Wat betekent een geest achter een hek?

Ik heb 2 weken terug rond half 7 Savonds een foto gemaakt van de mooie roze lucht buiten. Wij wonen op de buiten dus er is veel veld. Toen ik een paar dagen terug naar die foto ging kijken zag ik plots een persoon achter het hek van het veld staan, het hek precies vast en turend uit het hek te kijken. 1 min na die foto had ik nog een 2 de getrokken en staat die persoon daar nietmeer.. aangezien er niemand stond ga ik ervan uit dat het een geest was.
Maar wat betekent dat? Zit die verschijning hier vast op de gewone werelds? Dat hij zo achter dat hek staat

Weet jij het antwoord?

/2500

Geesten bestaan niet, dus het heeft weinig zin daarvanuit te gaan. Meestal gaat het bij dit soort verschijnselen om pareidolie (een vorm van illusie waarbij iemand een zodanige interpretatie van onduidelijke of willekeurige waarnemingen heeft, dat hij hierin herkenbare dingen meent waar te nemen). Komt ook vaak voor dat mensen bijvoorbeeld Jezus zien in koffieschuim met cacaopoeder of het gezicht van hun moeder in de wolken.

Een 'geest' achter een hek betekent niets in feite dan of een weerspiegeling van emoties of indrukken die ooit of recent zijn opgedaan denk ook daarbij aan Halloween!) Hersenen hebben een uniek vermogen om indrukken en vaak ook angsten om te zetten naar 'beeldende bewijzen' en daarmee zichzelf ook makkelijk voor de gek kunnen houden.Locatie en tijdstip 'avondtinten' en seizoen ook zijn perfecte momenten voor dergelijke schijn(sel) waarnemingen. Of die foto 'leek' zo doordat een mini stukje van je vinger het lensje raakte en waardoor een wat spookachtige verschijning op de foto kwam en ff later die ook weg was ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100