Is er een dood voor het leven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als er een dood is na het leven, is er een dood voor het leven... Is er geen leven na de dood, dan is er geen dood voor het leven... Het is het een of het ander... Welk antwoord juist is weet ik niet, maar een van de twee moet waar zijn, maar ook dat weet ik niet zeker...

Wel als je in reïncarnatie gelooft.

Van dood kan alleen sprake zijn als er leven is geweest.

Daar zijn de meningen over verdeeld, ik persoonlijk denk van wel, maar wetenschappelijk bewijs is schaars of afwezig

is er überhaupt een dood? Ik denk dat er steeds een wisseling van bestaan is. Je gaat niet dood, maar 'over' naar een volgend bestaan.

Zo wordt vroege babysterfte wel genoemd. Maar ik vraag me af of deze vraag wel serieus is bedoeld.

Leven, dan besta je, en besef je tijd Dood is de afwezigheid van leven, zelfs het begrip 'tijd' bestaat dan niet dus ook de begrippen 'voor' of 'na' zijn dan betekenisloos

Aangezien ik geloof in het reincarnatie principe, geloof ik ook in een "dood" voor het leven. Dat klinkt vreemd, want voor mij is dood niet dood, maar slechts een andere manier van "zijn". Een andere bestaansvorm zijn van enkel bewustzijn.

Is leven niet een tijdelijk bewust zijn van de dood?Zijn we niet altijd dood maar denken we dat we nu leven?Maar dan is dood zijn ook leven! En mogen we hier tijdelijk op aarde vertoeven, onze les leren en dan weer terug. Om weer verder te gaan met dood zijn. Of leven? Hebben wij dan niet het eeuwig leven, zoals zoveel geloven verkondigen? Dan zijn we dus nooit dood. Maar logeren we af en toe op aarde. Conclusie: dood zijn bestaat niet!!!

Ik denk het niet, maar als je in reéncarnatie geloof wel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100