Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan iemand de akasha kronieken lezen, en hoe zien die er uit?

alleen te beantwoorden door helderzienden!

Toegevoegd na 1 dag:
Een dikke kus voor Angelheart

Toegevoegd na 1 dag:
Wie waagt het om nog een antwoord te geven?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan ben je hier op het verkeerde adres, vrees ik ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De vraag is voor iemand die het weet, geen boekenkennis! of verwijzingen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in de akasha kronieken kun je niets lezen over 'iemand'.. er ligt geen kennis opgeslagen.. het IS een dimensie.. die binnen onze aanwezigheid ligt..eigenlijk zijn wij de akasha kronieken.. met elkaar.. het maakt onderdeel uit van ons.. of andersom..
ik weet dat ik jou niets nieuws vertel. daarom geef ik je ook geen antwoord..
het ziet er dus niet uit, maar kan toch ervaren worden..
wanneer iemand praat over zijn ervaring.. komt de trilling vrij.. de 'ander' degene die luistert, kan meetrilllen en bewustworden van wat er werkelijk ervaren is.. deze kan dat dan weer vertalen naar de vertellen.. om diegene er bewust van te laten worden..
de ervaring wordt dan bewust...waardoor het (gek genoeg) geen ervaring meer wordt!.. lekker vaag voor vandaag!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kundalini, jij weet er niets van!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
XiniX betekent 'k zie niks! xinix alias kundalini, alias Shanti wat een afgang!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jezus, wat zie jij opeens nix. geeft nix.. kun je nix aan doen, frank
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wie gaat af?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hahahahahahahahahhans-Yo
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
shanti deva nog meer verassingen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
stomme vraag
stomme antwoorden
zo gaat dat.
als jij zo door gaat zal ik elke scheet van je melden bij het moderatieteam frank
kunda is kunda..
zelfs al WIL JIJ dat ze xinix is
kijken doe je nog steeds niets.
xinix had gelijk
dom gelul
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haal er de Streep door Kundalini. Ik zei het je nog.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en ook Floortje zit ernaast...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hoe vind je mijn nieuwe hoed?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik zal eerst eens uit leggen wat de akasha kronieken zijn.
Dat is een soort van plaats, waarin alles wat gebeurd of gedacht wordt, wordt opgeslagen.
Iedere gedachte heeft een trilling, en die trilling wordt op geslagen in het grote web. ( eigenlijk een soort van harde schijf).
Het lijkt een beetje op het huidige internet, waarin alle informatie voor handen ligt, klaar om te gebruiken.
Zo is het ook met ons mensen, wij zijn allen met elkaar verbonden, en bewust of onbewust aangesloten op het geestelijke web.
Een medium of een heldervoelende, kan zich daar op aan sluiten, om zo de informatie te verkrijgen over iemand.
Door middel van afstemmen, of diepe meditatie is dit mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

in het boek van Rudolf Steiner de akasha kroniek staat het beschreven. Heel uitgebreid
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die staan in mijn hermetische boekenkastje naast de Necronomicon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
boeken kennis, waardeloos.....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Precies man, it's all in the mind! Dat vond Lovecraft ook al.
helderziend bezeten zul je bedoelen

Toegevoegd na 20 uur:
10 Er mag bij u geen plaats zijn voor mensen die hun zoon of dochter als offer verbranden, en evenmin voor waarzeggers, wolkenschouwers, wichelaars, tovenaars,
11 bezweerders, en voor hen die geesten raadplegen of doden oproepen.
12 Want de HEER verafschuwt mensen die zulke dingen doen, en om die verfoeilijke praktijken verdrijft hij deze volken voor u.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het antwoord is onwaar. + voor angelhaert als ik die kon geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wel eens van betrouwbaarmedium.nl gehoord?
De akashakroniekis een databank van alle gebeurtenissen en wensen en dromen uit ons onderbewuste die info is ergens opgeslagen in het collectieve onderbewustzijn en als we als helderziende op zoek gaan naar informatie dan krijgen we toegang tot deze informatie via ons derde oog ,ik noem het mijn antennes waar ik als ik op de goede frekwentie zit ,tamelijk accurate informatie kan halen die van toepassing is voor die persoon die bij me komt voor inzicht en advies omtrent hun vragen en kansen in de toekomst ...Dus het is een opslagplaats van ons onderbewustzijn en dat word door het universum gestuurd om ons te helpen de goede informatie te vinden over die bepaalde persoon ....dit heeft weinig met bezetendheid !!te maken ,dit is een wetenschap maar ja men dacht van zovele dat ze waanzinnig waren zoals
Nostradamus of Einstein ! Het is de angst van de onwetende die dergelijke uitspraken doen ,zonde en verspilling van webspace dergelijke grapjassen ,als men hier meer over zou weten dan zou men dergelijke domme opmerkingen zeker niet maken ...

Toegevoegd na 2 dagen:
voor meer info kijk op http://nl.netlog.com/go/out/url=http://sites.google.com/site/layla007/astro-tarot-live-consult
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing