In welke winkel kan je mood ringen kopen?

Ik zoek graag een moodring of mood ketting maar ik wil het niet online bestellen maar gewoon in een winkel langsgaan

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (2)

Vaak kun je die kopen in winkels waar ze ook boeddha's en wierook en India katoen kleding verkopen. Dus het spiritueel gerichte. Bijna iedere stad heeft wel zo'n winkel. Ook op braderieën heb je ze soms
9 jaar geleden
Bv bij 'de tuinen' hebben ze die meestal wel