Hoe roep je geesten op??

Ik en een paar vrienden doen onderzoek over geesten eentje van ons is paranormaal, maar we wouden graag weten hoe je een geest op een veilige mannier kan oproepen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Geesten oproepen is duizenden jaren oud en kan op verschillende manieren. Van glaasje draaien tot een geest in een medium laten komen. Ik heb eens van iemand persoonlijk gehoord ( een niet -gelovige overigens ) dat tijdens glaasje draaien na een paar keer op een gegeven moment de tafel ging zweven en ze dit op dat moment niet wisten te stoppen. Hij was zo angstig geworden dat hij het nooit meer zou doen, hij kon er met zijn verstand niet bij. De Bijbel heeft een verbod dat dit niet is toegestaan. In de geestelijke wereld is een machtsstrijd gaande tussen God en Satan. Door het oproepen van geesten stel je jezelf bloot aan geestelijke krachten, die bezit van je kunnen nemen ( van heel langzaam tot snel ). Zo kan je bijvoorbeeld stemmen in je hoofd krijgen, angstaanvallen etc. Misschien merk je in het begin er niet zoveel van Een van de tactieken van satan is juist om mensen te doen laten geloven dat het oproepen van geesten niet gevaarlijk is. Hou je verre van deze praktijken zou ik je willen adviseren! Richt je hart op Jezus in plaats van bezig te zijn met occulte zaken. Vertrouw op God en je zult merken dat je dan pas echt in volledige vrijheid leeft.

Dat kan niet. Geesten bestaan niet. Verschijningen zijn vaak verkeerde interpretaties van volstrekt verklaarbare zaken. Denk aan licht dat verbroken wordt door atmosferische storing, weerkaatsingen of de hersenen die simpelweg patronen herkennen zelfs daar waar ze er niet zijn. Ook zijn de hersenen ingesteld om snel gezichten te herkennen. Zoek bijvoorbeeld maar eens naar het begrip 'pareidolie'. En dan heb ik het nog niet eens gehad over bewerkte foto's en video's die de naivelingen op het verkeerde been zetten.

Je zou het een met Ouija board kunnen proberen op een plek waar jij denkt dat er geesten zijn. Ik weet niet wat de mogelijke gevolgen hiervan zouden kunnen zijn maar dit zou een effectieve manier kunnen zijn.

Door heel veel training en concentratie. Door diepe meditatie en zelf in trance gaan, is het soms mogelijk contact te maken met geesten. Maar nooit zo maar wat proberen! Kan je erg veel last van krijgen. Het is geen spelletje!! Het is vaak op die manier heel slecht afgelopen met sommige mensen.