Op welke manier kun je je keelchakra openen/stimuleren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Cryofiel
9 jaar geleden
Om te beginnen moet je jezelf ertoe zetten in een keelchakra te geloven. Om dat te bereiken moet je in staat zijn te ontkennen dat er geen enkele aanwijzing is voor het bestaan van een keelchakra.
SimonV
9 jaar geleden
Jezelf uitspreken, goed luisteren naar de eigen stem, leren de stem zorgvuldig te gebruiken, het spreekritme actiever sturen zijn allemaal manieren om het keelchakra te schonen en te stimuleren.
Daarnaast kunnen gorgelen met zout water, zingen en schreeuwen helpen.
Amazoniet opent de keelchakra om liefdevolle communicatie te bevorderen.
Daarnaast kan een Reiki-behandeling helpen.

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe je van een m.i. niet bestaand orgaan of object of anderszins kunt bepalen of het open of beter is. Het zal een kwestie van gevoel zijn, neem ik aan. Mensen die hierin geloven adviseren onderstaande. Succes.

Harmoniseren van de keel chakra
1. Maak contact met de blauw. Kijk naar de lucht en de wolken. Ga zwemmen of zie de zee
2. Integreer de kleur blauwl in uw kleding of uw interieur.
3. Doe iets met taal. Lees gedichten of romans, leer een nieuwe taal.
4. Als u mediteert, zing een open EEEEEEEE klank.
5. Gebruik uw stem, ga Mantras zingen
6. Probeer uw creativiteit te vinden. Ga schilderen, tekenen, schrijven. Uit uw expressie
7. Luister naar muziek met duidelijke zang. Nederlandstalig, Singer-Songwriter, Cantaten, Mantra's.

Bachbloesem
Driemaal daags (voor de maaltijd) 5 druppels van één van de volgende Bachbloesems:
Mimulus (maskerbloem), Agrimony (agrimonie), Cerato (loodkruid).

Etherische olie
Pepermunt-eucalyptus, Kamfer, gemberwortel. 3 á 4 druppels in een verdamper of in het badwater of in een eetlepel bodylotion om te masseren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een goede 'poging', mullog +
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mooi antwoord, zonder de vraag zelf 'af te branden'. +
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Had je dat dan van me verwacht (afbranden)?