Hoe weet ik dat het een geest is of hoe krijg ik hem weg pasgeboren baby ?

Ik ben net 18 jaar ik bevale op 11 maart van een zoontje maar op die datum was mij oma haar mama gestorven nu word mijn zoontje krijsend wakker en het lijkt of hij gestikt word hij blijft enkele uren onrustig en vecht tegen zijn slaap dit is al 2 weken bezig na mijn 18 de verjaardag Ik denk met mijn vriend dat er een geest is in zijn slaap maar hoe weet ik het zeker of hoe krijg ik hem weg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit lijkt me meer een medisch probleem dan een spiritueel probleem. Een baby heeft nog niet geleerd om angst te hebben. Dus zal iets niet als bedreigend ervaren...
Laat je kindje eens goed onderzoeken op allergieen... Vaak kan een koemelk allergie een reden zijn van dit gedrag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou met dit probleem eens naar de dokter gaan. Ik denk niet dat het iets met een geest te maken heeft. Misschien heeft je kindje wel een afwijking waardoor het te weinig adem krijgt tijdens de slaap. Dit kan gevaarlijk zijn want je kindje kan stikken. Of je kan je kindje bij jou laten slapen zodat het weet dat het niet alleen is. Maar ik zou zeker er verder mee gaan voor de zekerheid. Of je gaat naar Kind&Gezin.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Was de mama van jou Oma zo'n rot mens dan?
Weet je zeker dat het niet één van deze mensen is?
http://www.nndb.com/lists/954/000106636/
Ik zou gewoon eens met je zoon bij de dokter langsgaan....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ze was altijd snel kwaat en ze is in het rusthuis gestorven ze zag ook geesten zij ze als ik naast mijn baby slaap gebeurt er niets als hij verder dan mij is dan gebeurt het wel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En wat zegt de huisarts, of de consultatiebureauarts?

Antwoorden (2)

We kunnen via internet niet goed zien natuurlijk of de geest van je oma haar moeder in je baby zit. Persoonlijk geloof ik daar niet zo in, maar misschien jij wel. Als je het zeker wilt weten kan je beter je baby'tje meenemen naar iemand die er verstand van heeft. Een medium bijvoorbeeld.

Maar het is natuurlijk niet gek dat een baby'tje huilt. De ene baby doet dat nou eenmaal meer dan de andere baby. Hieronder een tip hoe je daar mee om kan gaan.

"Als de baby vooral 's avonds en 's nachts huilt, is het goed je te realiseren dat de indrukken van de dag 's nachts doorwerken. Van belang dus dat de ouders zorgen dat de baby overdag en vooral tegen de avond tot rust komt en zich kan ontspannen. Geen drukke dingen meer doen voor het slapen gaan. Het is altijd aan te raden de baby op de kamer van de ouders te laten slapen, dichtbij, zodat de signalen van de baby niet onopgemerkt blijven en hij snel opgenomen, gevoed en getroost kan worden."

Mocht het huilen toch door blijven gaan, ga dan eens naar het consultatiebureau en vertel wat er aan de hand is. Zij zijn er om je te helpen en te adviseren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je gaat met een baby niet naar een medium maar naar een kinderarts.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat zou ik ook doen, mullog. (hoewel ik in mijn beantwoording dan het consultatiebureau noem, die kunnen je dan verwijzen naar een kinderarts, mocht dat nodig zijn). En dat is inderdaad ook zeker de eerste voorkeur.
Maar de vragensteller lijkt in geesten te geloven. Mocht het consultatiebureau en/of de kinderarts er niet uitkomen en de vragensteller er van overtuigd is dat het baby'tje bezeten is... maar misschien had ik dat duidelijker neer moeten zetten.
Bedankt voor je reactie!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn vriend heeft het ook al die nacht merrie dat er iets is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jullie zijn elkaar gek aan het maken. Ga eens met je huisarts praten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Chany, nachtmerries kunnen ook ontstaan doordat je je ergens zorgen om maakt. Dat bewijst niets. Ik ben het met mullog eens. Ga naar een kinderarts, huisarts of naar een consultatiebureau. Vaak is er iets heel onschuldigs aan de hand.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er kan net zo goed iets ernstigs aan de hand zijn.
Het is belangrijk naar de dokter of consultatiebureau te gaan.
Dus zo gauw mogelijk een afspraak maken!
Je zult het nooit zeker weten maar je kunnen vragen aan een geest of dat hij dat doet en beleefd kunnen vragen of dat hij weg wilt gaan. Ik zie soms s' nachts ook iets van een gedaante in mijn kamer en ik ga dan met 2 voeten op de grond zitten op mijn bed en pro eer me sterk te hhoeden en tegen de angst in te gaan. Dan vraag ik of dat hij me met rust wil laten en of dat hij weg wilt gaan.
Het is nooit zeker of dat het werkt maar bij mij werkt het meestal wel.

Als het niet help zou je ook een babyfoon kunnen plaatsen naast de baby en kunnen luisteren ofdat je nog andere geluiden hoort dan huilen (bijvoorbeelt tikken op een kast )
Dat zou een teken kunnen zijn dat er een geest is .

U zou ook naar een specialist kunnen gaan die kunnen dat soort dungen dicht zetten als je er niet voor open wilt staan.