voodoo/slechte energie doorgeven door aan te raken?

Vandaag moest ik werken en doe dat via een uitzendbureau dus er zijn dan buschauffeurs die je brengen.
ik zat achterin precies achter zijn stoel
toen we vertrokken kneep hij in mijn been onderin waar je scheen is , ik dacht dat het perongeluk ging, maar op de terug weg deed hij precies het zelfde.. het is ook een man die erg gelovig is en elke keer jezus liedjes luisterd.
maar dat betekend niet gelijk dat het een goed iemand is want ik ken die man amper dit was de eerste keer dat ik met hem mee reed ken hem alleen van gezicht ,, en daarom blijft er in mijn hoofd rondspoken dat hij iets met energie heeft gedaan , want waarom zou iemand twee keer je been knijpen ?? ik vroeg hem de tweede keer waarom hij in mijn been kneep en hij prate er altijd omheen met antwoorden zoals : wat bedoel je ? / kijken of je nog wakker was.
misschien is het een domme gedachtegang van mij ..
maar zou je alleen door aanraking iemand slechte energie kunnen doorgeven ?

Weet jij het antwoord?

/2500

energie doorgeven? je geeft altijd energie door als je iemand aanraakt. of hij het nu deed speciaal om dit te doen, is een andere kwestie. het maakt in wezen ook niet zoveel uit. vraag is of hij het leuk vond of niet dat hij in je onderbeen kneep. als je het niet leuk vond, kan je eventueel deze gedacht bij je verdrongen hebben. misschien omdat je het "flauw" vond van jezelf dat je het niet leuk vond, misschien om een andere reden. Als je negatief tov die aanraking stond, dan genereer je negatieve energie vanuit jezelf. wat in mij opkomt is dat die man op de één of andere manier een domper zet op zijn vermogen en/of verlangen om mensen aan te raken. welke reden dat heeft kan ik natuurlijk niet zeggen, ik ken hem niet. maar ik heb dat wel eens gezien bij mensen die om één of andere reden een negatieve associatie hadden met het begrip "aanraking". zij gaan dan verkrampen en raken mensen op een "rare" manier aan, bv. door hen te knijpen, op hun rug/been te kloppen, hard over hun hoofd te strelen. het is alsof ze hun onderdrukte liefdesenergie niet kunnen kanaliseren, wat normaal wel kan als je geen verkrampte houding hebt tov lichaam en aanraking. dit pik jij op , en dat geeft je een gevoel van energie doorgeven. Toegevoegd na 1 minuut: tweede zin (na vraag) klopt niet ... vraag is of JIJ het leuk vond (en dus niet of HIJ het leuk vond)...

Persoonlijk geloof ik niet in het doorgeven van slechte energie door aanraking. Wel in: wat doet het met jou, dus in je gevoel. Jij vond dat geknijp in je been duidelijk niet prettig: het voelde voor jou niet fijn. Dat betekent dus, dat hij jouw grens is overgegaan. Veel mensen zullen dit zo ervaren: zelf zie ik het als een ongewenste intimiteit. Heel goed van je, dat je hem er de 2e keer mee confronteerde. Misschien is het een idee om voor jezelf na te gaan wat je wilt doen als je hem weer ziet, want ik kan me voorstellen dat die gedachte spanning bij je oproept. Als je tevoren al hebt nagedacht hierover en een soort van plan voor jezelf hebt gemaakt, dan voel jij je zekerder. Succes!

Het doorgeven van goede energie is algemeen bekend. Een hand op een schouder, of een aai over de bol, zijn het bekendste. Toch zijn deze handelingen niet eens zo belangrijk, maar wat je er zelf mee gaat doen, is hier van belang en vooral wie het doet. Spiritueel gezien, zijn er mensen die goede energie van elders, kunnen doorgeven, aan een persoon, door b.v. hem aan te raken, vast te houden enz. Deze energie kan je dan blij maken, of/en helend zijn voor lichaam en- of geest. Deze positieve energie, komt elders vandaan en wordt je gegund om door te geven. De persoon die die energie doorgeeft is dan een tussenstation. Voor negatieve energie is dit niet mogelijk, negatieve voodoo energie bestaat niet en is dus ook niet op te roepen of door te geven. Niet met een aanraking en niet met een ritueel of wat dan ook. Je bent het zelf, die er deze uitleg aan geeft! Je veroorzaakt zo dus je eigen angsten en je onbehagelijk gevoel.

Voodoo of zwarte magie bestaat alleen als je er in gelooft. Door zelf te geloven aan iets onnatuurlijks wat niet bestaat, sta jij toe jouw hersenen aan te leren dat het wel bestaat met zeer nadelige gevolgen nadien. Een normale buschauffeur maakt zich echt geen zorgen of jij jouw ogen even dicht wilt doen voor je naar je werk gaat bij zo'n tweede kneep. Denk zelf eens na, hoe zat het bij de eerste (per ongelukte) kneep? Sliep je toen ook al? Blijf wakker bij deze man. Deze aanrakingen lijken mij meer op fysiek contact zoeken en de combinatie met fan van Jezus-liedjes geeft me helemaal zwaar te denken dat het gewoon een viezerd is. Doe of je neus bloed en zorg dat hij nooit geen kans meer krijgt om je aan te raken. Hoe het komt of hoe jij nu opeens dit aanvaard als voodoo/slechte energie, is voor mij nog niet duidelijk. Ga voor jezelf eens na of je de z.g. slechte energie hebt gevoeld/ervaart als "Ik zit waarschijnlijk nog in een kast"! ; als je begrijpt wat ik bedoel. Ik weet niet hoe ik dit anders moet zien. Er bestaan in de natuur (helaas) vele verschillende tussenvormen van de optimale vrouw en man. In dit geval waarschijnlijk over homo's variërend van normaal mens tot sluwe slimmeriken. Wat ook je op deze jonge leeftijd je nu nog niet hebt begrepen. Mijn advies; ga zover als mogelijk voortaan achter in de bus zitten. Gum voodoo en spoken uit je verstand. Voodoo is een religie die door Afrikaanse slaven naar de Westelijke kuststreek van Amerika is gebracht. Er is heel veel over te lezen, maar dat moet je wel met een gezond verstand benaderen. Zo kijk je toch ook naar horror-films om je te amuseren. De enige werkelijkheid van nu is dat je moet werken voor je geld en probeert het leven zo prettig als maar mogelijk op rails te zetten om van de voorbijkomende geluksmomenten te genieten. Daar hoort geen voodoo-spooky bij ! Verpruts de kansen van het leven niet door je met zulke onzin jouw hersenen te belasten!