ik zie heel erg veel geesten, ik hoor ze, zie ze, voel ze en kan ermee communiceren. is dit normaal?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is "niet normaal" in de zin dat slechts een kleine minderheid van de mensen zo veel geesten ziet, ze niet alleen kan zien maar ook kan horen en voelen, en ermee kan praten. Niet dat het abnormaal is, begrijp me niet verkeerd, maar er zijn maar weinig mensen die het zo vaak en zo intens beleven. Vergelijk het met een top-danseres: die is ook "niet normaal" in de zin dat slechts heel weinig mensen zo enorm goed zijn in dansen. Het is wel normaal in de zin dat het vaker voorkomt. Net als bij de top-danseres: haar kun je ook niet "abnormaal" of "vreemd" noemen, ze kan gewoon veel en veel beter dansen dan de gemiddelde mens. Voor jou geldt hetzelfde: jij kunt gewoon veel en veel beter geesten waarnemen dan de gemiddelde mens.  

Nee dit is niet normaal maar eerder psychotische belevenissen,ga naar je huisarts en laat je doorverwijzen naar een psychiater.

Wat normaal is bepaal je zelf, veel kleine kinderen hebben dit ook, maar raken dit kwijt door de invloed van anderen. Bijvoorbeeld door de opmerkingen, dit kan niet, dit bestaat niet. Het is voor jou normaal dat jij dit ervaart, laat je niet aanpraten dat dit niet normaal is, pas als het jou negatief beïnvloed moet je hulp zoeken, eerder is dat niet nodig. Jij bent bijzonder, maar geheel normaal.

Bronnen:
http://www.leefbewust.com/themas/paranorma...

Voor jou is het wel normaal, want je hebt het al bijna je hele leven. Voor de meeste mensen is het niet normaal, want de meeste mensen hebben dit niet. Dus als je er vanuit gaat dat "normaal" doorsnee is, dan is het niet normaal. Dus als je er geen problemen van ondervindt en een gelukkig leven hebt, dan is het helemaal niet erg als je niet normaal bent.