Het verband tussen de 12 werken van hercules en de horoscopen.

Er is een link tussen de 12 werken van Hercules en de 12 horoscopen, maar ik kan op het internet onvoldoende informatie hierover terugvinden. Wie kan mij helpen ? Bestaat er een site waar ik deze informatie kan terugvinden of kan iemand mij hierover informatie geven ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zie het boek in de bron, hoofdstuk 12.

Toegevoegd na 8 minuten:
Edit:
In bron 2 kun je onder het kopje 'Connection with the zodiac' ook heel veel vinden.