Hoe kan ik contact maken met mijn spirituele gids(en) ?

Ik weet dat er in ieder geval 1 is bij mij, die ik 2 x heb gehoord, en waar ik diep van onder de indruk was.
Dat is alweer jaren geleden. Wat is het beste boek dat ik daarover kan lezen ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat jij hebt gehad zijn voorbodes. Voorbodes hoe het zou kunnen zijn als jij wat meer gevorderd bent op dit vlak. Deze voorbodes zijn het ideale om te kunnen praten met je gidsen. Dit is wat je uiteindelijk gaat kunnen. Juist door deze voorbodes, blijf je gemotiveerd om je te blijven verdiepen en te blijven verfijnen. Ik heb diverse voorbodes gehad over andere onderwerpen. Die waren zo heftig dat ik dit niet vaak meer heb ervaren. Maar langzaam aan kom ik in kleine stapjes dichterbij en elke keer herinner ik me het moment en de ervaring van die voorbodes nog. Als de dag van gisteren. Ik heb zelf nog nooit een gids GEHOORD. Wel heb ik contact ermee. Alleen maar omdat Ed een keer heeft gezegd dat ook ik gidsen heb. Het was eigenlijk iets wat ik al lang wist maar daar nog niet bewust van was. Dus het was een onmiddellijke herkenning en ik 'wist' dat het waar was. Die deur is toen ook goed open gegaan. Het enige wat ik doe is, ik roep "gids, ik heb een vraag.". Dan 'zie' ik hem in mijn hoofd en dan stel ik die vraag. Dan wacht ik totdat er een antwoord in mijn hoofd opkomt. Ik hoef nooit lang te wachten. Binnen een minuut en soms direct krijg ik het antwoord. Het komt gewoon in mijn gedachten op. Hiervoor stelde ik altijd vragen aan het universum. Wetend dat daar entiteiten zijn en dat het universum in contact staat met iedereen. Dus of ik krijg een antwoord in mijn eigen gedachten, of via een andere persoon. Maar er komt altijd een antwoord op een vraag die ik stel. Vroeger of later. De grote truc is om de vraag te stellen en dan direct los te laten. Dan je hoofd leeg laten en vooral je verbinding met je kruin naar het universum open te maken. Zodat je energetisch goed bent verbonden met 'hogere sferen'. Dus vergeet maar eventjes die voorbodes, dat is pas als jij ZEER ervaren bent. Je weet dat het kan, dat alleen al houdt je gemotiveerd. Vandaar ook je vraag hier op GV. Die voorbodes komen stapje voor stapje dichterbij. --- Je gids is er. Altijd. Hij is er om jouw bij te staan. Hij ziet en weet alles. Je hoeft je niet anders voor te doen. Hij zal je beschermen en je bijstaan.

Je verbreedt je kennis het meeste door een boek te lezen dat het onderwerp van een heel andere kant benadert. Vanuit die optiek raad ik je aan de onderzoeksresultaten te lezen van neurobioloog professor Dirk de Ridder van het Academisch Ziekenhuis Antwerpen. Zoek naar zijn onderzoekingen van 2007 en later. Hij laat zien hoe het komt dat je de aanwezigheid van een entiteit, een geest, of een gids ervaart.

De boeken van Jozef Rulof

Bronnen:
http://www.jozefrulof-boeken.nl/ereader/er...

Wellicht is er contact maar niet op de manier zoals jij dit voor ogen hebt. Verwachtingen hebben is op voorhand niet de juiste wijze. Vraag en wacht af. Contact krijgen kan op velen manieren, mits het ook de bedoeling is, uiteraard. Maar dat zul je wel begrijpen.

Min mening is : laat de geesten wereld met rust als je er teveel druk op zet werkt het averechts . Je hebt al een lot uit de loterij gehad omdat je enkele jaren terug al contact met ze hebt gehad en dat is maar voor weinig mensen weggelegd . En als de tijd rijp is en als het nodig is zoeken ze zelf wel weer contact met je op . wees tevreden met wat je hebt gehad .

Ooit zag ik op Lowlands een CD te koop staan in een zweverig kraampje op de Higher Ground. Deze heette "Ontmoet je Geleidegids" Ik heb 'm niet, en zou ook niet weten hoe of waar je die CD nu zou kunnen kopen, maar wellicht is dat schijfje waar je naar zoekt?

Jij kunt geen contact leggen met gidsen, die gidsen maken contact met jou, als jij interessant genoeg bent voor hen... Zo´n gids is ook niet gek, die gaat geen contact maken met zij die niets te betekenen hebben, die het niet aankunnen, die het niet verdienen of die nog geen deuk in een pakje boter kunnen/durven slaan... Dus de spreuk: "Don´t call us, we´ll call you" is hier van toepassing... En ik zeg je, die paar mensen die voor een gids in aanmerking komen en er reeds een hebben, die zeggen dat niet eens, waarom zouden ze... want iemand die een beetje rijk is wil dat heel graag bewijzen en laten zien, maar iemand die echt stinkend rijk is laat dat op geen enkele wijze zien en verbergt dat... Een boek vraag je? Jozef Rulof, Een blik in het Hiernamaals... Daar wordt het allemaal precies uitgelegd en beschreven hoe het in elkaar zit... Daar wordt André door de gids Alcar meegenomen naar alle hemelen en hellen en hij beschrijft alle werelden en sferen, het uittreden met alles erbij, zelfs het boek is via automatisch schrift door Jozef Rulof. Dus het hele boek is door de hand van Jozef door middel van automatisch schrijven tot stand gekomen door zijn gids Alcar...

Daar is niets vreemds of zweverigs aan hoor! Ik heb ook zo'n spirituele Gids. Iemand die mijn leven leidt en de weg wijst. Dat boek staat ook online! http://www.biblija.net/biblija.cgi?lang=nl

Gidsen maken op vele manieren contact en het belangrijkste is hiervoor open te staan. Wellicht is er al contact, maar herken je het niet als zodanig omdat je er een bepaalde verwachting bij hebt (bewust of onbewust). Hoe jij je gids waarneemt ligt aan jezelf en is voor iedereen anders. Het kan zijn d.m.v. (aanwezigheid) voelen, woorden die binnenkomen, beelden, stemmen, feedback, gedachten. Je gids zal zich altijd aanpassen aan jouw perspectief, hoe je bent en waar je staat in je leven. Dus blijf ervoor openstaan, zoek of denk niet teveel. Als het moment daar is, zul je het hoe dan ook weten. V.w.b. een boekentip betreft zou je de ‘Gidsen gids’ van Liza M. Wiemer kunnen lezen.

Zou niet weten hoe. Ik snap er helemaal niets van. Heb ik dan vanzelfsprekend ook geen gids? En als ik er wel een heb, hoe kan ik dat dan merken?