Bestaat er een app voor op de gsm die echt het bovennatuurlijke kan waarnemen?

Ik heb het dan over infrarood camera apps of ghost radars.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Al jaren ben ik op zoek naar een mogelijkheid van waarnemen van iets van het bovennatuurlijke, maar wetenschappelijk gezien bestaat er tot nog toe niets. Zolang we nog niet weten om welke energievorm het mogelijk gaat, kunnen we er ook geen apparatuur voor ontwikkelen. Foto's van geesten bleken vervalsingen of anders uit te leggen. Logisch, want een gewoon fototoestel registreert alleen zichtbaar licht en infrarood, warmte. Maar geesten bestaan niet uit zichtbaar licht, of uit warmte, maar wel uit energie, maar dan zijn we weer terug bij af, welke energie? Met een wiggelroede van messing, heb ik wel resultaten, maar een wiggelroede is natuurlijk ook zeer omstreden. Zeg het maar even voordat ik reactie's hier op krijg.

Er zullen vast wel apps zijn die beweren dat ze dit kunnen, maar ze bestaan niet.

een app die geesten kan waarnemen kan niet bestaan omdat geesten niet bestaan. Vrijwel elke moderne camera kan infrarood waarnemen. Richt je afstandbediening maar eens op de lens (wel even een knopje induwen) en je zult het IR licht waarschijnlijk zien.

Jazeker. Als er plots een steen omhoog zou vallen, dan is dat is bovennatuurlijks en dit kan je gewoon filmen met je GSM.

Als bovennatuurlijke waargenomen had kunnen worden, was het niet meer bovennatuurlijk, maar iets natuurlijks en opgenomen in onze wetenschap. Dus... Nee, niets kan (momenteel) wetenschappelijk het bovennatuurlijke waarnemen.

Zo'n app zou vast wel bestaan.. volgens mij heb ik zelfs wel eens iets op de reclame gezien. Maar of het ook echt is is een heel ander verhaal. Natuurlijk is het niet echt. Als het echt was geweest hadden we dat al lang geweten. Door al die apps en technische dingetjes worden we alleen maar verder van onszelf gehaald, en of het je dan ooit lukt om geesten te zien?

Geesten zijn iets dat niet tastbaar is en kan niet of zelden worden vastgelegd op iets tastbaar. Geesten bestaan uit energie, energie is massa en massa vergaat niet. Dus leven na de dood is een feit. Maar moeilijk op foto of film vast te leggen. Dus een app die echt werkt zal dus niet te vinden zijn op dit moment.