Sensualiteit = D U R V E N V O E L E N . . .

jij durft dat, hoe sensueel kun je het maken...

Dat is in mijn ogen LEF HEBBEN... dank je...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat is uitdagend, als je sensueel voor iemand gaat staan heb je ergens zin in ( kort gezegt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je gevoelens uiten, op een liefdevolle manier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom bij mij nu ook een min?
Volgens het woordenboek:

sen·su·a·li·teit de; v het sensueel-zijn; zinnelijkheid

Zinnelijkheid kan de vandale vervolgens niet vinden. sen·su·eel bn, bw 1 op zinnelijk genot gesteld 2 zinnelijke gevoelens opwekkend

Oftewel, "Op zinnelijk genot ingesteld zijn'

Zinnelijk is: zin·ne·lijk bn, bw 1 door middel vd zintuigen: ~ waarnemen 2 de zintuigen strelend: ~e vermaken 3 van lichamelijk genot houdend; wellustig: een ~ mens

Dus:
- Ingesteld zijn op lichamelijk genot
- Ingesteld zijn om door middel van de zintuigen te genieten
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan degene die de min gegeven heeft hier een uitleg bij geven? Dit is letterlijk wat sensualiteit betekend, met bronvermelding erbij. Dus ik ben erg benieuwd naar de motivatie van de minner.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp het ook niet SonjaD, ben er ook heel beniewd naar.
http://www.encyclo.nl/begrip/sensualiteit

hier vind je vast je antwoord op je vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Sharona30;

Sensualiteit is voor mij de mate waarin iemand in staat is geestelijk en lichamelijk genot met elkaar te verenigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Letterlijk uit het woordenboek is het: zinnelijk vermaak, ofwel actief zintuiglijk genieten.

Maar ik zie dat je je vraag onder 'spiritualiteit' hebt gezet.
Dan zou ik zeggen dat je geniet van de energieën die je overladen; je het gevoel geeft gedragen te worden en het een sensationeel welhaast orgastisch gevoel bij je opwekt; je erdoor laat vervoeren, wegvoer....