Omdat jij niet schrijft maar alles zich automagisch voltrekt... Dus Jij als persoon zit er niet tussen om het JOUW vorm te geven... Leuk hé?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een automatisch schrift wordt gestuurd buiten je eigen brein om, zonder er zelf bij na te denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is al heel wat jaren geleden.... Ik had een auto ongeluk gehad en ik zat met mezelf behoorlijk in de knoei want ik had net een liefde verloren en daar was ik behoorlijk van ondersteboven maar ik functioneerde desondanks als ieder ander en ik gebruikte ook geen tabletten of drank of wat dan ook. Ik hield altijd dagboeken bij en zo ook die bewuste avond... Ik schreef in mijn dagboek en ik dacht aan mijn overleden Opa (met wie ik niet eens zo een goede band had, wel hartelijk maar gewoon, met mijn oma had ik een echt hechte band maar die leefde nog) en ineens veranderde mijn handschrift zonder dat ik er iets aan kon doen en kreeg ik via "automatisch schrift" boodschappen door. Heel vreemd en eng eingenlijk. Ik dacht dat ik gek werd. Het vreemde was dat de boodschappen die ik ontving, het was een voorspelling over mijn Oma, tot op de dag precies zijn uitgekomen. Zodoende kon ik mezelf en de familie ook voorbereiden. Mijn oma overleed exact op de datum dat mij via automatisch schrift was verteld, terwijl toen nog niemand wist dat ze ziek was. Ik kan me voorstellen dat er hier een heleboel sceptici over zijn met verschillende uiteenlopende verklaringen maar het is echt gebeurd. En ik heb ook al eens een droom gehad over een begrafenis van mijn oom, die springlevend, sportief en in goede gezondheid was maar een half jaar later inderdaad een levensbedreigende ziekte bleek te hebben en een paar maanden later was hij overleden en bevond ik mij aanwezig bij zijn begrafenis met exact dezelfde beelden uit mijn droom, terwijl ik nog nooit eerder op deze begraafplaats ben geweest. Ik weet echt niet wat ik hierbij moet denken, maar ik geloof dus echt in een voortbestaan van energieen (leven na de dood) in welke vorm dan ook, ondanks dat ik het niet kan verklaren......

Mijn antwoord is dan ook: Er wordt gebruikt gemaakt van jouw vaardigheid om te ontvangen en te schrijven middels andere krachten buiten jezelf om c.q. waar je je niet bewust van bent en ik geef je de raad om hier voorzichtig mee om te gaan door zelf de controle te houden over het schrijven, sluit je ook helemaal af als dat nodig is want kennelijk ben je ontvankelijk voor energieen en dat hoeft niet altijd positief te zijn....