Waar vind ik een "vakantie" in een groep. Met een soort "helderziende" gids die samen met je op zoek gaat (op een spirituele manier) naar jezelf?

Ik heb hier ooit een stuk over gezien echt jaaaren terug op tv. Het was gewoon in nederland. Niet echt bepaald een vakantie. Maar wel een dikke week weg in een bos samen met andere mensen. En er waren twee soort van gidsen mee. Die aan de hand van spiritueel achtige rituelen. Dingen bij mensen losmaakten. (het is misschien een vreemde omschrijving) maar ik ben op zoek naar meer informatie hier over.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
anneliez
11 jaar geleden
Die kun je misschien vinden door te googlen.
Of koop de paravisie of de Happinez, 2 spirituele bladen waar ook advertenties instaan voor dit soort vakanties
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een helderziende hoeft toch niet met je op zoek te gaan want deze zou het moeten weten zonder hier een vakantie, gesprek of welke info dan ook voor nodig te hebben lijkt me. maar kan het uiteraard verkeerd (onhelder)'zien'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn vriendin heeft dit eens gedaan , moet nu gaan werken zal het deze avond aan heer eens vragen en laat het jou weten. Groetjes

Antwoorden (3)

Dat kan.bv bij The Art Of Joy in Portugal onder Nederlandse begeleiding. Het lukt me nu even niet om een linkje toe te voegen maar als je googelt op The Art Of Jou dan vind je alle info.

Toegevoegd na 1 minuut:
googlen op "The Art of Joy" natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.healingpraktijksirius.nl/

Gaan dit jaar september nog naar Engeland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is geen vakantieplek , maar je kan wel met meerdere personen naar toe of er zijn.
Wat ik daar gelezen heb klnkt nogal positief gezien de ervaringen van anderen.

www.rananatuurpark.nl
Mischien is het een stukje in de goede richting voor jou.