Wat zoekt iemand bij een paragnost?Welke vragen worden daar gesteld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een goeie paragnost/ medium hoef je geen vragen te stellen, die zal jouw vertellen waarom je er bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toppie Loes!

Het beste antwoord

Als we er van uit gaan dat paragnosten bestaan, dan moeten we ook goed begrijpen , dat een paragnost of medium zelf niets kan, echt helemaal niets!
Wel hebben ze vaak een grote mensen kennis en ervaring, zodat ze bewust en onbewust ook aan coldreading doen.
Het bijzondere van een paragnost of medium is de toegevoegde waarde in de vorm van verkregen informatie, die buiten de coldreading om, verkregen wordt.
Dus op paranormale wijze.
Verders blijkt dat er een soort specialisatie is bij de paragnosten en medium's.
Zo beantwoorde sommige alleen maar vragen over gezondheid, anderen over relatie, terwijl bij sommige vrijwel alleen vragen zijn op psychisch gebied.

Wat zoekt iemand bij een paragnost of medium?

Innerlijke rust, genezing, inzicht in het leven, blijdschap en geluk, een richting in het leven, omgaan met de dood, omgaan met overleden dierbare, vooral ouders en kinderen, zelfmoord van bekende, rust in het hoofd, slaapproblemen enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als paragnost of Medium mag je daar na mijn mening geen uitspraken over doen of iemand dood gaat of ergstig ziek wordt, door verwijzen naar de juiste personen is beter, een dokter ofzo

Andere antwoorden (9)

Het beste is om geen vragen te stellen en een reading te ondergaan. Laat de paragnost zijn bevindingen kenbaar maken en neem daarvan kennis zonder de paragnost een richting op te sturen.
Beantwoord elke opmerking van de paragnost bijvoorbeeld met - Oké.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Merendeels zoek je daar bevestiging voor hetgeen je zelf diep van binnen al weet te beantwoorden.
Het fijne hiervan is wel dat er bepaalde details naar boven komen, waar je nog meer bevestiging omtrent je vragen mee krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meest triviale vragen van: Waar heb ik toen mijn borstel laten liggen, tot mag ik even met mijn vader praten...

Maar het zijn meestal heel triviale vragen... te triviaal voor woorden...

Toegevoegd na 24 minuten:
maar dan wel de OVERLEDEN vader...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen willen weten wat de toekomst voor hen in petto heeft; win ik de hoofdprijs in de staatsloterij?, Krijg ik een betere baan? Hoe zal het gaan met mij in 2010? Dat soort vragen, en natuurlijk ook, gaat mijn partner vreemd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een goed medium hebt zal hij op deze vragen antwoorden dat je naar de kermis moet gaan. Wat me erg opvalt is dat iedereen het over een medium heeft, maar niet echt weet wat een medium is. Een medium is iemand die contact heeft met de geesteswereld en dan dus ook een rechtstreekse verbinding. Hij is dus geen toekomstvoorspeller, maar een doorgever van boodschappen uit het hiernamaals. Het is dus nooit het medium zelf dat tot je spreekt, maar iemand van gene zijde. Een goed medium zal dus ook niet vragen aan je stellen, maar je dingen kunnen vertellen die niemand anders had kunnen weten. groetjes Whitchy.
Waarschijnlijk worden er vragen gesteld waarvan de zgn. paragnost al weet dat ze gesteld gaan worden. Behoorlijk saai gesprek dus voor de paragnost.

Maar serieus gezien denk ik dat het onzekere mensen betreft, die op een bepaalde manier iemand nodig hebben om bevestiging te krijgen. Ze zoeken troost of richting in hun leven, omdat ze dat blijkbaar op dat moment zelf niet kunnen opbrengen. Paragnosten maken hier dankbaar gebruik van en leveren wat de klant vraagt.

De vragen die gesteld worden liggen allemaal in dit verlengde. Bijvoorbeeld de vraag of je ooit de liefde van je leven zult vinden. De paragnost ziet dan een schitterend beeld voor zich van een getrouwd stel (hij kan het zich nog goed herinneren van zijn eigen bruiloft) en communiceert dat naar de klant. Iedereen tevreden. Geweldig mechanisme eigenlijk, vraag en aanbod.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Biertje, zie ook de vraag:Is er een zesde zintuig, of is dit flauwe kul.
Ga naar het antwoord van Cryofiel en dan naar de 20, 21 22, en 23 reactie, vooral mijn laatste reactie!
Er zijn veel oplichters, maar er zijn ook echte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het gaat over de simpele paragnost zal het in 90% van de gevallen idd zo gaan. Een paragnost moet het hebben van zijn gevoel op paranormaal gebied en als je je bij iemand betrokken voeld kan dat beeld idd wel eens niet kloppen.
Je ziet dan niet hetgene wat je zou moeten zien, maar hetgene wat je iemand van harte toewenst. Een medium daarintegen krijgt al zijn informatie uit de geesteswereld en aan gene zijde vergissen ze zich niet. Echter de vraag of iemand ooit de liefde van zijn leven tegen zal komen is een vraag die je altijd met JA kunt beantwoorden. De vraag is echter wat je doet met die liefde...............
Stel je je ervoor open, zal ze ook blijvend zijn, sluit je je af, raak je het net zo hard weer kwijt.
Dit is wat we noemen de vrije wil en de keuzes die je maakt. Als ik jou voorspel dat als je nu een staatslot koopt dat je zult winnen kan die voorspelling dus alleen uitkomen als je dat lot ook idd koopt. Besluit jij echter dat je geen zin hebt om naar de winkel te gaan om het lot te kopen, heb jij dus de 1e stap gezet naar het niet uit laten komen van een voorspelling. Zo werkt het nu eenmaal.
Jij zult echter dan roepen dat ik een slecht voorspeller ben, omdat je niet gewonnen hebt, maar je zult er niet bij willen zeggen dat dit kwam omdat jij geen zin had om het lot te kopen. Ik hoop dat je in zult zien dat ook een paragnost niet om de vrije wil van een mens heen kan en dat hij alleen kan zien wat de loop van de toekomst zal zijn als een mens op een bepaalde manier leeft en dat als de mens zelf besluit zijn leven te veranderen, de voorspelling van een paragnost dan automatisch ook ineens anders zal zijn, omdat de persoon zelf heeft besloten om te veranderen. Nog een klein voorbeeldje, stel je wint die loterij en je investeerd dat geld in een goed bedrijf dan zal je toekomst er anders uitzien dan wanneer je besluit om al het geld naar de kroeg te brengen.
Waar of niet.................. Groetjes Witchy.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Witchy: idd, dat is dus geen voorspellen. Een medium kan op de manier zoals jij aangeeft gewoon alles zeggen wattie wil. Maar daar heeft de bezoeker dus echt 3x niks aan. Daarom zou ik er dus nooit naar toe gaan.
Dat zelfde vraag ik mij soms ook af, want de antwoorden liggen vaak in ons zelf besloten.
De kunst is om je af te stemmen, en je intuitie te volgen.
Soms hebben we een unheimlich gevoel over iets of iemand.
Het is belangrijk om dat serieus te nemen.
De vragen die bij een paragnost worden gesteld zijn vaak de standaard vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bevestiging van zijn of haar eigen angsten,problemmen en hoop vooraal hoop op betere tijden op welk gebied dan ook en daar spelen deze altijd op in ,er is nog nooit een paragnost geweest die tegen zijn klanten gezegd heeft meneer u heeft een ziekte en over drie weken bent u dood ,omdat daarmee de hoop en de hoop van de paragnost trouwens ook(op een nieuw bezoek) in rook zou opgaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een paragnost mag zowiezo nooit zeggen wanneer je sterft.
Dit is ook een vraag die een paragnost nooit zomaar zal beantwoorden, omdat het voor een mens ondragelijk is om te weten dat hij over 6 jaar 3 maanden 1 week en 3 minuten zal sterven. Groetjes Witchy.
Als ik naar een paragnost zou gaan zou ik de volgende vragen stellen:
-Waar komen mijn pijntjes en ongemakken vandaan?
-Welke vorige levens heb ik gehad?
-Waarom gedraag ik me op een bepaalde manier?
-Kan je me leren om goed met entiteiten om te gaan?

Vragen die dus teruggaan naar tijden die ik heb verdrukt/vergeten (vroege jeugd), naar vorige levens en/of invloeden van mijn ouders en omgeving.

Ik kan me ook voorstellen dat mensen vragen hoe het is met hun overleden naasten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een paragnost kun je van alles vragen.
Een paragnost kan dingen voor je beantwoorden die je zelf ook kunt weten als je de tijd neemt om naar je eigen intuïtie te luisteren.
Een paragnost is dus eigenlijk niet meer dan iemand die dingen waarneemt door middel van helderziend,-horend,-proevend enz is.

Een medium daarintegen heeft contact met het hiernamaals en kan je ook dingen over je overleden dierbaren vertellen.
Hoe het met ze gaat, hoe hun leven eruit zag en hoe ze gestorven zijn.
Een goed medium kan je zelfs vertellen wat de hobby's of het lievelingseten was van je overleden dierbare.

Dus voordat je naar een paragnost gaat moet je wel goed bedenken wat je vraag is, omdat een paragnost dus niet hetzelfde is als een medium.

Groetjes Witchy.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat verschil kende ik niet tussen een medium een een paragnost. thnx +1