Waarom droom ik dingen die ik niet wil dromen en in me droom leuk zijn?

Ik heb al sinds een hele lange tijd een vriendin, ben gek op haar en nog stapel verliefd. Soms droom ik dat ik verliefd word op een andere vrouw. Tijdens mijn droom weet ik dat ik dan een vriendin heb. In mijn droom voelt het allemaal heel fijn. Als ik wakker word ben ik van de leg af. Hoe kom ik aan zo gekke droom? Moet ik me schuldig voelen? Ik weet niet waarom want ik kan er zelf niets aan doen en verberg ook niets.

Hoe kan ik weer normaal dromen zonder dat ik van die gekke dingen droom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

Keuze heb je niet, dat is duidelijk...

Het is een vertrouwen issue... Vertrouw jezelf dat jij je vriendin niet in de steek zult laten... Begin daarmee en je zult zien dat je dromen zullen veranderen...

Niet meer over dat denken gaan zitten bomen, maar gewoon doen wat ik je vraag... Dat is de weg, dat is de oplossing...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb op de website droominfo even opgezocht voor jou wat het betekend dat je over liefde droomd en dit is het antwoord.
ik heb de website mee gegeven als bron mischien dat je daar zelf nog andere betekennissen kan opzoeken.

suc 6 ermee

Liefde
Als je droomt over liefde of dat je verliefd bent, duidt op intense gevoelens die je overbrengt van een echte relatie uit je wakende bestaan. Het wil zoveel zeggen dat je tevreden bent met wat je hebt en waar je bent in het leven. Aan de andere kant, het zou ook kunnen betekenen dat je in het echte leven niet genoeg liefde ontvangt, en het het in dromen opzoekt. Iedereen heeft een natuurlijke behoefte om ergens bij te horen en geaccepteerd te worden zoals we zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dit jou eerste liefde is.
Dan zijn die dromen heel normaal..!!
Want als men iets heeft, dan wil hij ook een andere soort daarvan proeven of bekijken..
Na een tijdje gaan ze vanzelf weg. Maak je niet druk om.!
Je bent verliefd je hou ontzettend veel van haar.
Dus komt wel goed...
Succes.
Kijk uit dat je geen natte droom van krijgt..!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De wereld van het dromen is een wereld waar alles mag, alles kan en alles mogelijk is.
Het is ook een wereld van stoute dingen zonder er straf voor te krijgen.
Dus is er in deze wereld alles mogelijk die in onze wereld ongewenst is.
Ben je weer in die andere wereld geniet er van en voel je in deze wereld niet schuldig.
Erg veel mensen hebben deze onschuldige dromen.